Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Semmonen juttu vielä ettei kannata sammua pesuhuoneeseen jos otatte soppaa reilusti saunassa. Kaveri oli sammunu lattiakaivon päälle ja suihku oli jäänyt päälle.
Aamulla oli heränny vähän isommasta lammikosta, alakertaan tuli ilmeisesti jonkin sortin vesivahinko.
Hyvä ettei hukkunut. Kaikkea sitä sattuu.
Mulla on hyvä puku, kun on juuri samankokoinen kuin syksyllä...Erikoisia noi puvut kun talvisäilytyksessä kuitistuu![]()
Lenkille vaan lomps!![]()
Mulla tuntu kutistuneen jo syksyksiMulla on hyvä puku, kun on juuri samankokoinen kuin syksyllä...Pakko oli koittaa, kun näitä lukee![]()
![]()
Älä nyt, minulla oli kerran yksi urheilu t-paita joka kutistui kaapissa kesän aikana!Erikoisia noi puvut kun talvisäilytyksessä kuitistuu![]()
Just,missien kanssa saunassa se puku venyy eri paikasta.....Kiitokset näistä vinkeistä. Pitää jossain vaiheessa ottaa tuo saunottaminen ja katsoa kuinka käy. Ihan yksin meinaan saunoa enkä osallistu mihinkään Maikkarin tosi-TV formaattiin tässä asiassa ellei ohjelma ole "Saunoo missien kanssa" tmv.![]()
Pystyn kuvittelemaan joukko motoristeja talvi hölkällä nahkapuvut päällä.Erikoisia noi puvut kun talvisäilytyksessä kuitistuu![]()
+1Pystyn kuvittelemaan joukko motoristeja talvi hölkällä nahkapuvut päällä.Erikoisia noi puvut kun talvisäilytyksessä kuitistuu![]()
![]()
![]()
![]()
Tastäpä tulikin mieleen että eipähän kannata mennä venyttelemään nahkaa yleiselle paikalle.Semmonen juttu vielä ettei kannata sammua pesuhuoneeseen jos otatte soppaa reilusti saunassa. Kaveri oli sammunu lattiakaivon päälle ja suihku oli jäänyt päälle.
Aamulla oli heränny vähän isommasta lammikosta, alakertaan tuli ilmeisesti jonkin sortin vesivahinko.
Hyvä ettei hukkunut. Kaikkea sitä sattuu.
Kymppiuutisten loppukevennys olisi ihan hauska juttu näin ajatellen.Kait maikkarilta edustussauna löytyy?Uutisvinkkiä vaan medialleEi olis muuten ollenkaan paskempi idea. Meinaan vinkki medialle, ja se olis ko. tapahtuma sukkana kymppiuutisten kevennyksessä.
Näin kevään korvalla toi olis oiva herättely siihen, että motoristeja alkaa näkymään liikenteessä... Samalla toi olis myös muistutus kansalaisille siitä, että me ollaan lupsakkaa, mukavaa ja huumorintajusta porukkaa.(yhtä hulluja kun muutkin suomalaiset)
Vielä pitäis löytää vapaaehtoisia osallistumaan siihen juttuun ja joku mielettömän kokonen sauna olis plussaa![]()
![]()
![]()
Pakko siihen hommaan on kaveri saada. Mä voin kuvitella kun tämä kortonki hikoaa kiinni ihoon, niin päältä sitä ei saa pirullakaan yksin.Kiitokset näistä vinkeistä. Pitää jossain vaiheessa ottaa tuo saunottaminen ja katsoa kuinka käy. Ihan yksin meinaan saunoa enkä osallistu mihinkään Maikkarin tosi-TV formaattiin tässä asiassa ellei ohjelma ole "Saunoo missien kanssa" tmv.![]()
Itse asiassa kysyin tuota Rukan edustajalta messuilla, ja sanoi että kyllä ne goretexnahkaisetkin venyvät. Saunasta ei kyllä ollut puhettaGore-tex -nahkaisia kamoja ei varmaan voi venyttää (saunassa) kalvon rikkoontumatta.
Ja samalla selviää soveltuvatko ajobuutsit vai maiharit paremmin moottoripyöräilyynPystyn kuvittelemaan joukko motoristeja talvi hölkällä nahkapuvut päällä.Erikoisia noi puvut kun talvisäilytyksessä kuitistuu![]()
![]()
![]()
![]()
Ei sole poka mikhän ja varmaan alkaa joustamaanPystyn kuvittelemaan joukko motoristeja talvi hölkällä nahkapuvut päällä.![]()
![]()
![]()