Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jossain motogp-jutussa mainittiin, että kevyimmät kengurupuvut ovat koosta riippuen 3-3.5 kg. Hinta lienee hiukan eri tasolla kuin markettien puvuissa, koska ovat mittatilaustyönä tehtyjä.Oma Berik painaa myös viitisen kiloa. Yleensä puvut painavat 5-8kg. En tiedä onko kaikki kengurun nahkapuvut kevyitä mutta parhaimmat Daineset painaa reilun neljä kiloa. Näin oli ainakin kolme vuotta sitten.
Mitä lie painaa nämä uudet airbag -puvut, jokohan niitä saa kaupoista ja mitähän hintalapussa lukee?
Näytti Fast Bike lehdessä olevan Dainesen D-Air, eli airbagilla oleva puku hintaan 2400£. Airbag -systeemi painaa 600g, mutta koko puvun painoa ei ilmoitettu.Jossain motogp-jutussa mainittiin, että kevyimmät kengurupuvut ovat koosta riippuen 3-3.5 kg. Hinta lienee hiukan eri tasolla kuin markettien puvuissa, koska ovat mittatilaustyönä tehtyjä.Oma Berik painaa myös viitisen kiloa. Yleensä puvut painavat 5-8kg. En tiedä onko kaikki kengurun nahkapuvut kevyitä mutta parhaimmat Daineset painaa reilun neljä kiloa. Näin oli ainakin kolme vuotta sitten.
Mitä lie painaa nämä uudet airbag -puvut, jokohan niitä saa kaupoista ja mitähän hintalapussa lukee?
Olen tykännyt paljon. Mun jalan muotoon sopivimmat mitä olen kokeillut. Toki, kaikkein uusimpia en ole testailla TCX:ltä tai a*:lta.^ on kyllä tyylikkäät noi puman tossut. Mitä oot tykännyt?
Toi läpän murtuminen on aika outoa, sillä mulla on noita kolmet parit ja voisin väittää että aika kovalla koetuksella ja kohtuullisissa lipoissa mukana ovat olleet, eikä yhdestäkään ole takaläppä mennyt poikki.Pumat on mielestäni ominaisuuksiltaan parhaat omistamistani (aik Oxtar ja A-stars). Huhuista huolimatta helppo pukea, kun tietää tekniikan. Ainoa miinus on takaläppä, joka murtuu poikki ennemmin tai myöhemmin, takuuvarmasti. Se yhdistettynä huonoon varaosien saantiin on tietty harmillista, mutta teipillä se läppä pysyy kiinni joten kuten...