• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nahkapukujen kimppatilaus Gimotolta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -F.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ne jotka empii tuon kimppatilauksen kanssa, ni rohkasuks voi kai kertoa, että kaupan tangosta ostettu  puku ei sovi monellekaan hyvin. Jos haluaa, että polvipalat on kohillaan, ni yläosa on niin lyhyt, että pallit puristuu kainaloihin ja jos haluaa yläosan sopivaks, polvipalat on nilkoissa. Ne on kai suunniteltu pitkäjalk. italial. 180/65, eikä suomal. persjalk. Mulla nykyisessä 1-osasessa puvussa ylä- ja alaosat eri kokoa ja se on jo aika hyvä (mut nyt riekaleina), mutta jos noilla hinnoilla saadaan tilattua laatu-mittapuku, niin parin sadan lisäuhrausta kiitellään jälkeenpäin kun lahkeet, hihansuut ja muut on kohillaan. Jos muutenkin on hommaamassa uutta ajopukua, niin tämä on hyvä tilaisuus, mukaan vaan. Ite olen mukana tilauksessa. (onhan tullut viesti perille)? -Vesku

Joo, lisää tilauksia vaan
smile_org.gif

Samaa mieltä. Erittäin hyvä laatu/hintasuhde tässä puvussa. Kysymyksessä on kuitenkin pitkäaikaishankinta, ja voi (ei tämän porukan) hyvässä pidossa kestää 10 vuotta. Renkaisiinkin menee monelta enemmän kauden aikana.

Olen tapellut oman liian pienen puvun kanssa nyt tämän kesän. Tonnin puvun sain syksyllä puoleen hintaan, ja minä tyhmä ostamaan. Eihän se mahdottomia veny. Mukavuus, ja se että puvun saa suht pienellä väännöllä päälle ja pois, on syy minkä takia haluan mittatiausmallin, nyt kun sen saa peruspuvun suositushinnalla.

Jep mehän tarvitaan kait 15 tilaajaa vähintään noihin alennuksiin. Aina saa jännittää. Ja missähän ne Gimoton lupaamat uudet mallit viipyy..

No niin, jos jokainen tosiostaja järjestää myös yhden tuttavansa ostamaan puvun, homma on paketissa. Helppoa kuin heinän teko!
biggrin.gif

Kannattaisiko tänne viestiketjuun laittaa lista mistä jokainen voi varmistaa olevansa varmasti mukana. Listaa voisi sitten päivitellä tilaajamäärän kasvaessa....

En itse pääse kokoukseen mutta toivon että lisäilette mahdollisia lisätietoja tänne viestiketjuun niin pysyn ajantasalla.

Jep, toi lista ois OK. Jos joku olettaa olevansa tilauksessa mukana, mutta ei 'kirjanpidon' mukaan ookkaan. Ei kai tuo niin suuri salaisuus ole, etteikö vois hyväksyä omaa nimee tai nimimerkkiä näkyviin....vai?

Nyt on vakavassa harkinnassa puvun tilaus... ensi kaudeksi tekisi joka tapauksessa mieli hankkia nahkapuku ja pohdin nyt tätäkin vaihtoehtoa. Mikäs aikataulu tässä on, mihin mennessä pitää osata päättää?

Ja sitten nuo mallitkin tietenkin mietityttää, nyt on alla Monster ja se voi vaihtua joko ratapyörään tai smotoon jossain vaiheessa, karsiiko tuollanen jotkin mallit automaattisesti pois vai menisikö top levelinkin nahat jos vaikka ei ota ihan slim fittiä leikkausta?

Jep, toi lista ois OK. Jos joku olettaa olevansa tilauksessa mukana, mutta ei 'kirjanpidon' mukaan ookkaan. Ei kai tuo niin suuri salaisuus ole, etteikö vois hyväksyä omaa nimee tai nimimerkkiä näkyviin....vai?
Lista löytyy ekasta viestistä.
---

Mutta nyt tarvitaan tosiaan päätöksiä. 30 tuskin tulee täyteen, joten menee omiksi mittailuiksi. Mutta, houkutelkaa vielä kavereitanne mukaan. ;)

Laitoin äsken tehtaalle kyselyn, paljonko maksaa ekstraa tällä määrällä, jos sieltä tulisi mittojen ottaja, ja missä ovat uudet mallit.
---

Joka tapauksessa, tilauksia pitää kohta iskeä sisälle, ja varmaan käsiraha maksaa myös.
smile_org.gif

---

Sitten, mulla ei ole kunnollista kameraa, mutta noita mallipaloja on kolme erillistä settiä. Jos joku haluaa, niin voidaan sopia tapaaminen, ja voin niitä luovutella. Olen huomenna tulossa käymään Tampereella, joten voin sinne yhdet myös pudottaa. Laittakaa privaa tai mailia. Otan palat joka tapauksessa mukaan.

äf

Meitähän on ton listan mukaan 15 + ehkä 1 kaasarimalli. Mulla on kaikki mitat valmiina ollu jo hyvän aikaa. Jos jotkut haluaa italialaisen mittamaakarin Suomeen ni sitten kai maksaa keskenään? Vaik oonki miljönääri AA:n mittapuun mukaan
tounge.gif

2012 mallisto taitaa sitten ilmestyä 30.11. tai josko ollenka? Koht kuitenkin kannattaa tilata, kun yksiä katteitakin oon nyt venaillu 3kk (21.11. pitäs saapua)
jokatapauksessa jos ois vasta nyt tilannu, puhumattaka joulukuusta, ni ois keväällä ehkä tullu pieni paniikin poikainen.

Nyt on vakavassa harkinnassa puvun tilaus... ensi kaudeksi tekisi joka tapauksessa mieli hankkia nahkapuku ja pohdin nyt tätäkin vaihtoehtoa. Mikäs aikataulu tässä on, mihin mennessä pitää osata päättää?

Ja sitten nuo mallitkin tietenkin mietityttää, nyt on alla Monster ja se voi vaihtua joko ratapyörään tai smotoon jossain vaiheessa, karsiiko tuollanen jotkin mallit automaattisesti pois vai menisikö top levelinkin nahat jos vaikka ei ota ihan slim fittiä leikkausta?
Vois kuvitella että sm puvun kanssa on helpompi ajaa kyykkyä kun rr puvulla supermotoo. ohan nois top level puvuissa ainakin valittavissa touring leikkaus joka ois huono kompromissi
wink.gif

Ite just aloin miettiin, että kumpikohan nuista sopii paremmin superdukella ajeluun (entry vai top).. saa nähä
biggrin.gif

Heti alotusviestin jälkeen Nasu on mukana kimpassa, mut nimee ei näy listassa?? Nasuu. Oookko mukana?
nixweiss.gif

No niin, jos jokainen tosiostaja järjestää myös yhden tuttavansa ostamaan puvun, homma on paketissa. Helppoa kuin heinän teko!
biggrin.gif
Mun tuttu, Frank Pupujussi, lupasi hommata tuollaisen ja itse myös. Omalta osaltani korret on siis kannettu kekoon. Saattaa muutama muukin tuttuni tuollaisen ottaa. Saankohan jonkun extra-alen?

Jukka
On se Frank outo kaveri... :P
---

Tehtaalta tuli viestiä, että ilmeisesti saadaan mittamies paikalle joka tapauksessa jo tällä tilauksella. Päivämäärä tosin muuttuu. Mä teen doodleen kyselyn, niin käykää rastittamassa sinne sopivat vaihtoehdot. Katsotaan sitten mikä päivä valitaan.

Mulle tuli uudet mallit. Mä yritän saada ne jakoon tänne pikapuolin.
smile_org.gif

e: tuolta -> malleja Thnx absum!!
smile_org.gif

F.

Eli nyt sieltä on mittamies tulossa tällä tilausmäärällä. Herralle sopivat päivät olisivat joulun ja uuden vuoden jälkeiset arkipäivät. Sovitaan sitten käytännön järjestelyt, ja etumaksut yms.

Linkki doodleen, käykääs raksimassa sopivat.

edit: kävin viime viikolla Tampereella, ja jätin juna-asemaa vastapäätä olevaan Picniciin mallipalat. Käytkääs joku paikallinen poimimassa ne sieltä, jos haluatte hypistellä.

F.

Back