mattipoeka
www.mattipoeka.com
F. otatko sie vai mie yhteyttä tonne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmasti on, kevyempi tuo kengurusta tehtyHyviä arvauksia minkä verran nuo antavat alennusta kimppatilauksessa ja onko järkeä ottaa touringia kenguruna?
Mä jatkoin siitä mihin edellisellä kerralla jäätiin. Katsotaan mitä vastaavat.F. otatko sie vai mie yhteyttä tonne?
Sama, jos näin nopealla aikataululla tilaillaan. Lähempänä vuodenvaihdetta olisi ehkä ollut jo tavoitemitoissa.Minulta jää kimppatilaus vielä väliin. Painonpudotusoperaatio menossa, joten ei ole tolkkua tilata yhtään mitään näillä mitoilla. Harmittaa kyllä kun olisin halunnut hyvin istuvan touringkengurun.Ei auta kuin tilata sellainen kun operaatio on ohi.![]()
sanoi:Alkaa olemaan sen verran pukuja listalla, että tilausta saa alkaa kyllä tekemään todella ajoissa jos kevääksi puvut aiotaan saada
Gimoton sivulta joka on tuolla ketjun alussa linkkinä näkee mallit mitä saa mittapukuina ja mitä starndardimitoilla. Pukuja on yksi ja kaksiososaisia ja niihin saa mittatilauksessa määritellä racing / touring leikkauksen. Mitään telttamallin touring pukuja en ole kyseisen firman valikoimista löytänyt, enemmän se on tyköistuvaa mallia polvipaloineen vaikka olisi 2-osainen ja touring leikkaus.Voisin tilata myös puvun, saako niitä 2-osaisena? Milloin viimeistään pitää ilmoittautua, miten maksu hoidetaan?
Ratapäivillä nuita olen käynyt itse ihmettelemässä ja laadukkailta vaikuttivat.Voiko tollasta pukua nähdä jossain paikanpäällä? Tuntuu aika hurjalta ostaa 1.300,00 €:n puku näkemättä sitä kuin kuvista...
Eli jos jollakin on Helsingisä puku olemassa niin tulisin mielelläni katsomaan sitä..
+Onko tilausta nyt tekemässä sellainen henkilö jolla on jo kokemusta yrityksen kanssa toimimisesta ja siitä miten nuo mitat kannattaa ottaa...Ne kun on kerralla mentävä oikein..
Mielestäni kannattaa myös lyödä kerralla lukkoon aikarajat milloin pitää olla sitovasti ilmoittautunut ja mitat otettuna yms. jotta kaikille osallisille on aikataulu selvillä.