• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nahkapuku vai gore-tex

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ville_
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

nahkapuku vai gore-tex - kumman laitat päälle..?

• 1-osainen nahkapuku

Ääniä: 1 16,7%
  • 2-osainen nahkapuku

Ääniä: 2 33,3%
  • kangas ajo-vermeet

Ääniä: 3 50,0%

• Ääniä yhteensä
    6
tuli tossa mieleen että kumpia kuskit käyttää enemmän.. nahkaa vaiko gorea.

ittellä mp-asun (mainostusta  
biggrin.gif
) gore -tex kangas takki + housut

Nahkaa laittaisin, jos sellaista olisi tässä ehtinyt hankkia... Pitää siis vielä "tyytyä" goreen
smile_org.gif

Nahkaa aina kun ajelen.. 1-osainen Cloverin kisapuku:)
ja se että nahat on kuumat kesällä.. kyllä ne gorepuvut on kuumempia.. tosin helpompia riisua jossain mutterilla

Pistän sitten kysymyksen tähän sekaan.

Olen lähdössä eurooppaan 2vkon kierrokselle. Viimeksi oli goret ja oli kuuma. Nyt olen hankkinut nahat ja sadeasun mutta en ole juurikaan ehtinyt ajaa näillä varusteilla.
Testasin sadeasun vetäminen nahkojen päälle ja se oli aikaa vievää touhua ja muutenkin hankalaa.

Kummat olisivat paremmat euroopan ruuhkissa?
1. Vedenpitävät ja kuumat goret vai
2. Turvalliset nahat plus epäkäytännöllinen sadeasu.

Nahkaa sen olla pitää. Radalla minulla on 1-osainen, pidemmillä lenkeillä 2-osainen. Sekalaisessa poseerauksessa kaupunkiajossa nahkatakki ja farkut. Eikä tuo 1-osainen puku niin paha ole tuollaisilla 1.000 kilometrin matkoillakaan. Kokeiltu on.

Back