• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nahkahanskojen korjaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja stabu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Helsinki
Missä saisi korjattua hanskat? Nahkahanskat kaipaisivat vähän paikkausta kämmenpuolella. Mutta täällä pääkaupunkiseudulla suutarit joilta olen kysynyt, suhtautuvat hommaan nuivasti. Mistä apua?
withstupid.gif

Onko kyseessä arvokkaatkin hanskat jos ei uusia kannata tilalle hommata?
Pari kesää ajetuille sweepin hanskoillekävi näin
smile_org.gif

Hanskojakin kannattaa öljytä nahkarasvalla, lisää käyttöikää varmasti

Oletkos kysynny Haagan suutarilta? On tosi mukava ja osaava suutari - pyörämiehiä itsekin. Haagan Oskelantie 7:ssa puljuaan pitävä kaveri on ainakin mulle korjannut jos jonkin näköstä - kengistä asusteisiin.
bowdown.gif

Multa saat stabu Yokon käytetyt nahkahanskat (kokoa L) ihan ilmatteeks...

Leppävaaran Gallerian suutari korjasi ainakin takin ja saappaat mulle tosi hienosti. Tiiä sitten, olisko hanskat jotenkin eri juttu...

Kiitoksia Kawantsa ja Ytsför asiallisista vastauksista! Kyseessä on Alpinestarin GP Plussat, ihan riittävän kalliit hanskat mulle. Ja oikeesti olen vain antanut hanaa
sport05.gif

pitäähän sen suutarin korjata vaikka se reikä siitä lompakosta mistä ne munki rahat vissiin aina tippuu ku se tyhjyyttään aina ammottaa
crazy.gif

Kummia suutareita jos ei työt kelpaa...

Itte olen korjannut parit hanskat sopivilla nahkanpaloilla ja kontaktiliimalla. Ja hyvin on pelittänyt.

Back