• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Naarmuttaako tankkilaukku ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toms
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ilmeisen paljon on uusia mopoja löytäny omistajan, kun joka toisessa aiheessa ollaan huolissaan naarmuista, joku koskee mopoon, jopa katsoo sitä. Itse voisin tankkilaukun vetästä vaikka porakärkiruuveilla kiinni tankkiin, jollei tankin tulisi olla tiivis.
biggrin.gif

Noh, ehkä joskus jos löytää rikkaan muijan ja saa uuden pyörän, olen itsekkin vainoharhainen. Muistakaa että joku päivä siihen pyörään tulee käytön jälkiä, jos ei tänään niin ehkä jo huomenna...
tounge.gif
(kateellinen 16v pyörän omistaja)
veryangry.gif

Ei nyt -05 mopotin enään uus oo mutta ku musta väriltään kuten muukin kalustoni vaimoo lukuunottamatta ( Original Blondi ) niin ei haluu tahallaan naarmuttaa vehkeitä ku on saanut varjeltua niiltä vielä ja kontaktin liimaus alkaa kyllästyttää joka reissulle. Ei viitti ite testata että oho, tulipa hienot naarmut.
wink.gif

Ilmeisen paljon on uusia mopoja löytäny omistajan, kun joka toisessa aiheessa ollaan huolissaan naarmuista, joku koskee mopoon, jopa katsoo sitä. Itse voisin tankkilaukun vetästä vaikka porakärkiruuveilla kiinni tankkiin, jollei tankin tulisi olla tiivis.
biggrin.gif

Noh, ehkä joskus jos löytää rikkaan muijan ja saa uuden pyörän, olen itsekkin vainoharhainen. Muistakaa että joku päivä siihen pyörään tulee käytön jälkiä, jos ei tänään niin ehkä jo huomenna...
tounge.gif
(kateellinen 16v pyörän omistaja)
veryangry.gif
Ajettavaksi ne on tehty.
buttrock.gif

Aina kun laitan tankkilaukun, pyyhkäisen käpälällä tankin päälipinnan isoimmista hiekanjyvistä ja samaten tankkilaukun pohjan.

Ja muistaa aina olla laskematta laukkua mihinkään hiekkakasaan, niin hyvänä pysyy.

Tosin primerillä joutuu väliin hinkkaamaan ja sit vahaa päälle, eli eihän tuo parannakkaan sitä maalia...

Back