Pää leviää!!!!!!! Tilanne on siis seuraava. Minulla on autotalli joka on yhteydessä naapurin talliin. Tallien ns. rajalla minulla hylly jossa olen pitänyt tankkia irrallaan kun mopossa on ollut säätöhommaa. No, menin tänään käymään tallissa ihan muuten vaan ja katselin tankkia ja mitä v@ttua!!! Tankki oli painunut läjään korkin kohdalta ja toisessa kulmassa oli lommo ja syviä naarmuja kun tankki oli pudonnut katolleen betonilattialle.Verenpaineet nousi tappiin samantien ja eikun naapurilta (n.55v äijä) kyselemään että onko tietoa että olisiko tankki mahdollisesti pudonnut hänellä. Äijä totes vaan kylmän rauhallisesti että "oon mää sen kerran puottanu" aivan niinkuin se ois siihen paiskottavaksi jätetty. Minä että lommoja tuli. Äijä "no sun pitää oikoa ne" ja laittoi oven kiinni. No, vien huomenna tankin maalarille ja teetän kustannusarvion tankista ja marssin kyselemään äijältä että onko kotivakuutukset kunnossa. Tämmöisiä tapauksia varten on ilmeisesti vastuuvakuutus.Vai mitä olette mieltä?