Koitas asentaa DivX:No prkl mulla ei toimi ykskään video mitä tästä ketjusta löytyy![]()
http://download.divx.com/divx/DivX521XP2K.exe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koitas asentaa DivX:No prkl mulla ei toimi ykskään video mitä tästä ketjusta löytyy![]()
Eiköhän tollaseen pysty turbo-bussilla helposti. Taitaapa jopa mun Gixxerillä päästä siihen NOS:lla, jos vaan pistää sellaset välitykset että menee yli 300km/h. Ainakin sen perusteella mitä oon saanu loppunopeuksia ja aikoja varttimaililta, ja siihen on tullu vielä 20hp tänä talvena lisää.
Melkoisen liukkaasti irtoaa tuo Skyline viivalta, saa puikottaa pyörälläkin ihan tosissaan. Mitään tietoja ei ole pyörien 0-300 km/h ajoista, mutta vakioisella tuskin enää saumoja?!?Mutta ei tuo toinenkaan nyt ihan mahdottomalta ajatukselta tunnu. Ainakin turpo-pyörät pieksee sen salettiin jos on puikkomies käskemässä..
Juu, ei mikään vakiopyörä kyllä mene tuohon tahtiin 0-300km/h.. Tuskin nyt niin kauheesti jäis kuitenkaan, jos rajottamattomalla Busalla tai 12R:llä päästelee.Melkoisen liukkaasti irtoaa tuo Skyline viivalta, saa puikottaa pyörälläkin ihan tosissaan. Mitään tietoja ei ole pyörien 0-300 km/h ajoista, mutta vakioisella tuskin enää saumoja?!?Mutta ei tuo toinenkaan nyt ihan mahdottomalta ajatukselta tunnu. Ainakin turpo-pyörät pieksee sen salettiin jos on puikkomies käskemässä..![]()
Turbo pyörällä voi lopussa ohi mennäkin, kunhan saa keulan pysymään kadussa ja kun alkaa nämä ilmanvastukset jne. vaikuttamaan. NOS- vehkeillä ehkä, ehkä ei... todella vaikea sanoa.
Sehän täytyis kokeilla.. harmi kun täällä härmässä ei kellään ole tuollaista +1000 hp ?!? Skylinea.Tuskin nyt niin kauheesti jäis kuitenkaan, jos rajottamattomalla Busalla tai 12R:llä päästelee.
No kokeilepa tuota ffdshow -softaa, se on ainakin täällä asennettuna ja sillä pelittää:Ei se s****n video toimi, vain oonko minä muka![]()
![]()