• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

n. 1000hp Viper vastaan 4 eri prätkää

Rankka viiperi, täytyy sanoo. Mut jäihän se nitrobusalle ja bigbore kawalle
Ja hävis myös Busalle jossa oli putki vaihdettu ja ilmansuodatinboksia räplätty = lähes vakio, 167hp takanakilta.. Kuten tossa sanotaan, se ihan täysin vakio-Busa on liian rikkaalla, koska siinä oli Powercommanderissa ilokaasuille tehty kartta, ja kaasut ei ollu käytössä. Elikäs se oli lussumpi kuin vakio..

Joo kyllä varmaan joku 500 bhp turbo 12R kawa varmasti olis kova pala rekisteröitävälle autolle. Tuosta voisi olla jo vastusta
Supra

Ainakin rata-ajossa taitaa nuo äf-ykköset pestä motogp pyörät aika kepeesti.

Mut vaikka miten ite pidän mopoista niin taitaa se vaan raaka totuus olla, että aina löytyy auto joka on nopeempi kuin pyörä. Mut motska on vähän halvempi tapa saada hyvä kiihtyvyys ja vauhti kuin tuollanen Vaipperi tai Supra. Ja mopolla on kiva kanttailla  
sport05.gif
Foorumilla mistä ton jutun löysin, on sovittu myös skaba, jossa vastaan tulee helvetisti viritettyjä Supria.. Voi olla että myös toi Titan-Supra tulee.. Jätkillä on siellä n. 600hp turbo-Busia, joten turbo-Suprille on odotettavissa kylmää kyytiä
tounge.gif
Niissä kovimmissa Suprissa on about 1500hp, mutta ei pärjää silti niille turbo-Busille millään. Jätkien pyörät menee katukunnossa +400km/h vauhteja ja kiihtyvyys aivan mieletön.

Nekin on luvattu kuvata videolle, täytyy sit taas pistää linkkejä.. Se skaba on toteutumassa tässä ihan lähiaikoina..

Tuo linkki on 'jostain kumman syystä' saatava.....  
baaa.gif

Ja ninhän siinä kävi että 'melkein' vakio bussekin pesi ton 1000hp monsterin......siinä oli tosi,niinkuin Tylyttäjä sanoi,ainoastaan airboxii muutettu ja piippu vaihdettu.Ei huonosti....mutta kyllä noi Big boret+Nos-härpäkkeet häipy horisontiin ja Viperin ohjaamossa todetiin vaan....f*ck....
wink.gif

Hmmm... mullahan taitaa olla SUPER Waipperin tappaja tallissa
tounge.gif
... kyllä oli aikas huolestuttavan tehoinen wipertäjä
biggrin.gif

On kyllä kähee Vipertäjä!! ......ai perskules.

....täytynee lähetellä tää parille autohullulle kaverille joiden 600/700heppaa polkasevat Supra ja Porche pökittävät kuulemman mun Gixxerin.....hehe! Ai että tulee aina kyynel silmään.

.....tosissaan onko moottoripyöräilyssä teidän mielestä oikeasti kysymys siitä, että sen täytyy mennä kovaa suoralla??....itse en noita Busakuskeja suostu ymmärtämään.....onhan se kiva pyörä varmaan vetää, mutta hyvin koulutettu apinakin osaa ajaa suoraa tietä ja vääntää kaasusta......eikös moottoripyöräily ole loppujen lopuksi enemmän fiilistely kuin performance laji?? .....itselleni ainakin näin.

....niin ja joku sanoi tuossa, että F1 antaa MotoGP peleille kiihdytyksissä turpaan.......0-100 km/h varmasti.....siitä eteenpäin pyörä vetää vissiin aikas tasoihin. ......noiden kahden nopeuksista nyt on sitten ihan turha puhua....Singleseaterillä on kuitenkin todella vähän tekemistä auton kanssa. Moottoripyörä on kuitenkin aina moottoripyörä.

Äääläääs vedätä.......
olikos ton pätkän idea liian vaikee ymmärtää?.....  
033102bebe_1_prv.gif
nixweiss.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

....ainii säähä oot turkulainen.....
033102bebe_1_prv.gif
tounge.gif
biggrin.gif

.....tosissaan onko moottoripyöräilyssä teidän mielestä oikeasti kysymys siitä, että sen täytyy mennä kovaa suoralla??....itse en noita Busakuskeja suostu ymmärtämään.....onhan se kiva pyörä varmaan vetää, mutta hyvin koulutettu apinakin osaa ajaa suoraa tietä ja vääntää kaasusta......eikös moottoripyöräily ole loppujen lopuksi enemmän fiilistely kuin performance laji?? .....itselleni ainakin näin.
En ole videota vielä katsonut, vaan säästän sen viikonloppuun.

Olen kuiten samaa mieltä tästä, että jokainen osaa suoraan kovaa ajaa, mutta olisi paljon hienompaa ajaa mutkissa kovaa ja jarruttaa mahdollisimman hyvin mutkiin mentäessä. Itse en tuota vielä osaa, mutta radalle suuntaan taas kesällä oppia hakemaan. Aika pinissäkin vauhdeissa on tosi kivaa, jos mutka on tarpeeksi tiukka ja tien pinta puhdas.

Kiihtyvyys on aina tietysti mukava asia, mutta ei varsinaisesti suoraan kovaa ajaminen.

Tottakai prätkällä ajo on hienointa mutkissa, ja nimenomaan lujaa mutkissa.. Eihän siitä ole kyse..

Mutta on se vaan hienoo kattoo kun 1000hp auto jää vakiolle pyörälle, kaikenlainen kisailu on hienoa, loppuu se vänkääminen kun viedään vehkeet viivalle ja katotaan mihin niistä on
033102beer_1_prv.gif

Joku 600-700hp auto ei pärjää millään puhtaassa kiihtyvyydessä nykyisille tiukimmille pyörille.. F1 ei muuten irtoo viivalta mitenkään kauheen rajusti, ne koitti vuosia sitten 500cc RR-pyörä vastaan F1 stripillä. 500cc lähti karkuun ja melkeen voitti, F1 tuli vasta ihan lopussa ohi. Katayama oli puikoissa F1:ssä ja sanoi luulleensa jo että häviää sen homman.. F1:ssä on rata-autojen tyyliin helvetin jäykkä alusta, ei tahdo kiihdytyksen alussa saada painoa/pitoa takarenkaille, kun paino ei siirry juuri ollenkaan eikä siivetkään auta alkuvaiheessa mitään.. Sitten kun on vauhtia niin kyllä lähtee!!

Gixxeri on muuten pessyt Busaa noissa kiihtyvyystesteissä aika usein. Olikohan Performance Bikes kun testas, ja 280km/h asti Gixxer tais hakata Busan.. Muistaako joku tuon testin? Mulla oli se linkki mutta en löydä prkl enää.. Täytyy kaivaa esiin..

Samaa mieltä.

Itte en varmaan edes uskaltas ajaa yli 200 km/h.. Olen istunut kyydissä kun Porsche 911 Carreralla (3.2 litraa) on tiputettu (Lahti - Riihimäki tietä) 225 km/h.

Vaikka auto kulki kuin raiteilla meinasi leimasin lyödä alushousuihin jäljen. Siistimpää mun mielestä on vetää mopottimella mutkatietä aurinkoisena kesäpäivänä
sport05.gif

Nytpähän on videot katottu ja vaikka auto olikin aika pirun nopea ni kyllä se viimenen busa hävis aika livakasti
biggrin.gif

Ohoh...aika liukkaasti vaan 2 pyöräset hävis viereltä
062802jumpie_prv.gif
Piti ottaa oikeen talteen koneelle et saa sitte näpäyttää, kun aina löytyy niitä automiehiä jotka haastelee vakio suprilla ym.ym.
biggrin.gif

On kyllä kähee Vipertäjä!! ......ai perskules.

....täytynee lähetellä tää parille autohullulle kaverille joiden 600/700heppaa polkasevat Supra ja Porche pökittävät kuulemman mun Gixxerin.....hehe! Ai että tulee aina kyynel silmään.

....niin ja joku sanoi tuossa, että F1 antaa MotoGP peleille kiihdytyksissä turpaan.......0-100 km/h varmasti.....siitä eteenpäin pyörä vetää vissiin aikas tasoihin. ......noiden kahden nopeuksista nyt on sitten ihan turha puhua....Singleseaterillä on kuitenkin todella vähän tekemistä auton kanssa. Moottoripyörä on kuitenkin aina moottoripyörä.
Oon täysin samaa mieltä... Kun viedään vehkeet mutkatielle niin kuljettajien erot ratkeavat! Ero on vielä suurempi kun kyseessä on kaksipyöräiste!

Back