• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

n. 1000hp Viper vastaan 4 eri prätkää

No prkl mulla ei toimi ykskään video mitä tästä ketjusta löytyy
biggrin.gif
Koitas asentaa DivX:
http://download.divx.com/divx/DivX521XP2K.exe

Talleta video omalle koneelle ja käynnistä playeristä käsin (esim. Windows Media Player).

Eiköhän tollaseen pysty turbo-bussilla helposti. Taitaapa jopa mun Gixxerillä päästä siihen NOS:lla, jos vaan pistää sellaset välitykset että menee yli 300km/h. Ainakin sen perusteella mitä oon saanu loppunopeuksia ja aikoja varttimaililta, ja siihen on tullu vielä 20hp tänä talvena lisää.

Edit: siis meinasin tuota 0-300km/h vetoa 14 sekunnissa. Mutta ei tuo toinenkaan nyt ihan mahdottomalta ajatukselta tunnu. Ainakin turpo-pyörät pieksee sen salettiin jos on puikkomies käskemässä..

Mutta ei tuo toinenkaan nyt ihan mahdottomalta ajatukselta tunnu. Ainakin turpo-pyörät pieksee sen salettiin jos on puikkomies käskemässä..
Melkoisen liukkaasti irtoaa tuo Skyline viivalta, saa puikottaa pyörälläkin ihan tosissaan. Mitään tietoja ei ole pyörien 0-300 km/h ajoista, mutta vakioisella tuskin enää saumoja?!?
nixweiss.gif

Turbo pyörällä voi lopussa ohi mennäkin, kunhan saa keulan pysymään kadussa ja kun alkaa nämä ilmanvastukset jne. vaikuttamaan. NOS- vehkeillä ehkä, ehkä ei... todella vaikea sanoa.

Mutta ei tuo toinenkaan nyt ihan mahdottomalta ajatukselta tunnu. Ainakin turpo-pyörät pieksee sen salettiin jos on puikkomies käskemässä..
Melkoisen liukkaasti irtoaa tuo Skyline viivalta, saa puikottaa pyörälläkin ihan tosissaan. Mitään tietoja ei ole pyörien 0-300 km/h ajoista, mutta vakioisella tuskin enää saumoja?!?  
nixweiss.gif

Turbo pyörällä voi lopussa ohi mennäkin, kunhan saa keulan pysymään kadussa ja kun alkaa nämä ilmanvastukset jne. vaikuttamaan. NOS- vehkeillä ehkä, ehkä ei... todella vaikea sanoa.
Juu, ei mikään vakiopyörä kyllä mene tuohon tahtiin 0-300km/h.. Tuskin nyt niin kauheesti jäis kuitenkaan, jos rajottamattomalla Busalla tai 12R:llä päästelee.

Back