G
Guest
Guest
Selailin tuota myyntipalstaa ja ihmettelin, kun yhdessäkään myynti-ilmoituksessa ei ole ilmoitettu onko tavara myyty. Eikö tavara mene kaupaksi vai eikö täällä viitsitä sitä mainita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei hyvä systeemi tuokaan. Monella foorumilla vietin otsikkoon lisätään maininta, kun tavara menee kaupaksi, näin voi jälkeenpäin vertailla hintoja.Jos myyjä ilmoittaa "myyty", niin koko ilmoitus poistetaan...
Toisaalta harva haluaa jättää esim. gsm-numeroaan näkyviin palstalle vuosikausiksi.. Voihan ilmoitusta tietysti editoida.Ei hyvä systeemi tuokaan. Monella foorumilla vietin otsikkoon lisätään maininta, kun tavara menee kaupaksi, näin voi jälkeenpäin vertailla hintoja.Jos myyjä ilmoittaa "myyty", niin koko ilmoitus poistetaan...
Ok.Ei pysty. Modet pystyy.
Ja hintapyynti ei yleensä kohtaa kaupantekohintaa. Sikäli turha säästelläkään.Ei hyvä systeemi tuokaan. Monella foorumilla vietin otsikkoon lisätään maininta, kun tavara menee kaupaksi, näin voi jälkeenpäin vertailla hintoja.Jos myyjä ilmoittaa "myyty", niin koko ilmoitus poistetaan...
MotOrg ry:n jäsenet ja vipit voivat, jäsenet ja noviisit eivät.Kyllä ilmoituksen voi itse poistaa...![]()
Mä en ainakaan mun batlax ilmoitusta pystynyt kokonaan poistamaan varaosista, kun äsken meni kaupaksi. (tai en osaa)MotOrg ry:n jäsenet ja vipit voivat, jäsenet ja noviisit eivät.Kyllä ilmoituksen voi itse poistaa...![]()
Jep, olin vain liian sokea..svahnm, katsoppa ihan sivun alalaitaa - "poista tämä aihe" on oikea linkki.