• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Myyntipalsta ja vanhojen viestien ylös nostaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja koira
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eikö tuon myyntipalstan kommentoinnin voisi estää niin samalla loppuisi tuo vanhojen ilmotusten ylös nostaminen. Kaupan voisi hoitaa yv:llä tai spostilla ja jos viestin kirjottajalle vielä annettaisiin oikeus poistaa viesti niin sen voisi hävittää kun kaupat on tehty.

Pysyisi luettavuus parempana kun ei tarvisi samoja viestejä lukea 100 kertaa ja muutenkin järjestys säilyis. Nykyinen oman ilmoituksen ylösnostaminen on aika perseestä...
033102ass_1_prv.gif

No ainakin nuo poisto oikeudethan on jokaisella,eli pystyy oman
aloittaman osion/viestin poistamaan.
Kyllähän kauppa miehen pitää saaha nostaa omaa viestiä
wink.gif

Ja voihan niitä editoida niinkin että poistaa aina vanhan upin..
Niin ei lue miljoona kertaa siellä että UP.

No ei oo tai sitten en vaan osaa poistaa aloitettua osiota. Haluaisin poistaa oman mopon myynti ilmon mutta en voi. Vain omat viestit voin poistaa, mutta sitä ratkaisevaa yhtä en..
No ainaki mulla onnistuu heittää omat myynti ilmot bitti avaruuteen
033102bebe_1_prv.gif
Jaa pitäski vissii tarkistaa ettei ois vaan jääny vanhoja
baaa.gif

No ei oo tai sitten en vaan osaa poistaa aloitettua osiota. Haluaisin poistaa oman mopon myynti ilmon mutta en voi. Vain omat viestit voin poistaa, mutta sitä ratkaisevaa yhtä en..
033102bebe_1_prv.gif
baaa.gif
No prkl. Eikös siellä ylhäällä pitäs olla poista, muokkaa ja lainaa nappulat? Ei mulla sitä poista nappulaa vaan oo siinä. Tai sitten oon aivan puusilmä.
sad_orig.gif

033102bebe_1_prv.gif
baaa.gif
No prkl. Eikös siellä ylhäällä pitäs olla poista, muokkaa ja lainaa nappulat? Ei mulla sitä poista nappulaa vaan oo siinä. Tai sitten oon aivan puusilmä.
sad_orig.gif
Alhaalla...
EDIT: Ja lukee sulje tämä aihe tai poista tämä aihe

033102bebe_1_prv.gif
baaa.gif
sad_orig.gif
Alhaalla...
EDIT: Ja lukee sulje tämä aihe tai poista tämä aihe
No niimpäs olikin... Eli täysin puusilmä olen. Kiva että tänäänkin opin jotain uutta
biggrin.gif

Uppimisia on katseltu suopeasti jos niitä ei tehdä parin päivän välein, noi ketkä päivän välein ovat ilmoitustaan uppineet ovat huomanneet että ne upit katoavat aika vilkkaasti.

Lähiaikoina myyntipalstaan saattaapi tulla hieman muutoksia, joten katsellaan tilannetta sen jälkeen.

Back