• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mv agusta ja lamborghini nürburgringillä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bomber
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Turvallista matkaa sullekin myös tulevalle ajokaudelle
smile_org.gif
Kiitoksia! Sitä samaa
062802moto_prv.gif

062802jumpie_prv.gif
Mitä jumalauta väliä sillä on mikä lähtee nopeammin, mulle riittää kun on itellä lystiä ajakoon toiset vaikka raketeilla p.....e.

Kesa lahestyy uhkaavasti.

Jos itse odotan kesaa, niin uskon sen ferrarin omistajan tekevan samoin.

Kun tallien ovet joku paiva aukeavat (okei toiset on vetaneet rinkia jo jaalla), niin alkukesa meneekin vissiin ratkaistessa noita ikuisia kiistoja. Kyllahan kakkos sija vituttaa, sehan on selva. Mut itse ajattelin turvautua vertailuja tehdessa aina samaan selitykseen "olisinhan muuten mut ku toi takanakki on jo kulunu"

Kyllahan pyoralla ajaminen antaa aina kotiloa paremmat kixit, mut niin tekee lipatkin kipeampaa.

Joo, jos joku ihmetteli et kirjoitan kuin andy mccoy, niin se johtuu vain siita et lyhtypylvas on kyparaa kovempi!

Paskat se on taa nappis.

Missä pelissä pääsee kokeilemaan? Ollaan menossa kaveriporukalla sen kautta Manin saarelle ens keväänä ja olis kiva saada esimakua.
Mulla ois epävirallinen kutsu Hondan VIP osastolle kisatiimin kuljetusyrityksen edustajalta... Pitäisköhän sittenkin ottaa lomaa kesäkuun alkuun.
tounge.gif

Onhan ne sentään juhlavuoden ajot. 100 vuotta täyteen Man saarella.
buttrock.gif

Back