No onneksi on lotto vetämässä! Tommosen ostan hetiJuu saa!Saisko tota punasena?
![]()
300kpl ja halpaa kauraa!![]()
"now there’s an F4 1000 Tamburini costing £29,000"![]()
<span style='color:blue'>[url]www.motorcyclenews.com - F4 1000 "Tamburini"</span>[/url]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No onneksi on lotto vetämässä! Tommosen ostan hetiJuu saa!Saisko tota punasena?
![]()
300kpl ja halpaa kauraa!![]()
"now there’s an F4 1000 Tamburini costing £29,000"![]()
<span style='color:blue'>[url]www.motorcyclenews.com - F4 1000 "Tamburini"</span>[/url]
Tais olla ainut pyörä joka pistettiin palasiks?Pitkät matkat ajeli kylläkin 998:lla mut MV:tä en huomannu..![]()
Kateellisen panetteluaVaihda mieluummin johonkin tylsään japsimopottimeen (niitähän oli siis muitakin kuin iso punainen). Japsipyörissä on se hyvä puoli, että eivät tule öljyt ulos niin kuin noissa Ducateissa (arvatenkin Ducce-hemmot näkevät taas kerran punaista) ja varaosiakin saa hyvin kun pyöriä on paljon maassa.Kauankohan tommoseen joutuu odottamaan osia kun trumpankin palikoita on kohta neljä viikkoa odoteltu. Taitaa kohta merkki vaihtua.Harmi, että ei pelaa Trumpan varaosasysteemi, mutta se tuppaa olemaan hiukan harvinaisempien pyörien varjopuoli.![]()
![]()
...mutta ei ollut.Ja se kattokohtaus oli kyllä mun mielestä 998...
On tullut juotua kaikenlaiset viinit, halvat ja kalliit, että siinä mielessä olen viinien harrastaja. Olen jopa tullut niistä juovuksiin ja krapulaan, joten olen varmaankin ymmärtänyt niiden päälle?Miksi joisit viiniä, kun Coca-Cola on edullisempaa ja siinä on enemmän hiilihappoa. Silloinhan Cokis on edellä, eikö näin??? Kummatkin on juomia, hyvä viini on vaan erilainen ja sopii ainoastaan sellaiselle kuka y m m ä r t ä ä.
MV Agusta on niin insinöörin kuin muotoilijan silmään toteutettu uskomattoman hienosti ja intohimolla.
Älä juo liikaa viiniä - tulee krapula
Totta, ainakaan vakioputkilla se ei ole japanilaisia kilokyykkyjä kummempi.. Ducati taas onneksi soundaa kunnolla...Olen tommosen 750 mallin livenä nähnytkin kerran, hemmetin hieno seon mutteii ainkaan äänellään säväyttänyt.