• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Muuttaako ajokausi kumppanisi luonnetta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Redlady
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eiköhän tuo jo ole tottunut,että keväällä ja kesällä pikkasen viiraa ukolla päästä........mutta vain hiukan loppuvuotta enemmän,joten kai sitä erotusta ei edes huomaa. Yhteinen harrastus kumminkin,kun toinen on sukulaistensa kanssa harrastanut jo iänkuunpäivät.

Muksut ja koira rajoittaa yhteistä harrastusta eniten,kun ei ilkeä itsekkään lähteä huitelemaan ilman syyllisyydentuntoja,jos toinen jää kanikseen. Joskus tosin potkii väkisin ajelemaan,kun meinaan kävellä pitkin seiniä. Molemmat on kumminkin fanaatikkoja, messut ja kissanristiäiset kierretään,joten ymmärryksessä ei ole puutetta...kokoontumisiin tekisi aina mieli molemmilla,mutta edellä onkin jo mainittu syyt miksi nuokin muuttuu useasti vain pikaiseen ilta-ajeluun.

Eli loppukaneettina voisi olla: Jos on yhteinen harrastus,kuten meillä, ei toisen pienet luonteenmuutokset häiritse.....naisillahan se tapahtuu kuukausittain....
mad.gif

Yep yep.. Se on niin vaikeeta..

Jos ukko lähtee yksikseen autolla "asioille" = Ei ongelmaa.

Jos ukko lähtee yksikseen motukalla "asioille" = Ongelma!

Tää taitaa olla tällänen "yksikseen asioille" ongelma.

muahahahahaaa..

Ymmärrän tuon näkökannankin. meillä Ilottulan suunnilla kun on noita pareja joilla muikkis ajaa paljonkin yksin ja ukko on laumasielu.
Itse ajan sitten muiden kanssa ja saan myös uusia ystäviä. kotiin ei ole pakko jäädä.
vaan kyse ei ollut  tuosta vaan luonteesta.
Et tainnut ymmärtää kysymystä.
pftroest.gif

Ymmärtäähän jokainen asioilla käynnin ja "asioilla käynnin" eron
wink.gif

tähän asti on syksyä kohden loppuneet ne vähät ja harvat kumppanit vuosikymmenten aikana joka kesä kun sellaisia on ollut. jonnekin ne ovat kadonneet kukin syystään tai syyttään. läheskään joka kesä ei ole ollut joten sen mitä ite muuttuu saa muuttua ihan itekseen. koirat eivät kovin paljoa ole muuttuneet, ikää niille tullee ja se pitää huomioida vuosien kuluessa, niinku itellekin.

Yksin mennään tai kavereiden kanssa. Vaimo mielellään patistaa ajamaan (lue saa pois silmistään)Ei tää harrastus millään lailla vaikuta parisuhteeseen. Kummallakin on omat ja yhteiset harrastukset, eikun
062802moto_prv.gif

Meillä tämä harrastus on vain mun juttu. Ukko ei ole milloinkaan lähtenyt mun kanssa ajelemaan, vaikka kuinka alkuun pyytelinkin.
Vuosien mittaan totesin, että en tuhlaa ruutia harakoille ja näin ollen ajelen yksin, tai omien ystävien kanssa.

Joten ei meillä mikään muutu, oli kesä tai talvi, ajokelit tai ei.

Itse olen se motoristi perheessä ja vaimo istuu takana silloin tällöin. Kauden alussa vaimo alkaa jo kyselemään, että millon pääsis kyytiin. Kesälle pyrin järjestämään jonkun yhteisen matkan.

Itse alan hermoilemaan joulukuussa, kun aurinko pilkistää pilvien takaa. Sitten kun ajokausi on päällä, niin muutun vain rauhallisemmaksi, kunnes taas on talvi päällä....

Piristää
smile_org.gif
. Motoristeja molemmat. Ajot yhdessä ja erikseen ja isommassa kimpassa.

Back