Tällaista asiaa aloin kysymään, kun oma pyöräni on vm. -99 ja siihen on asennettu leovincen slipari ties millon. E-hyväksyntä löytyy (tai ainakin pitäisi löytyä) ja olen miettinyt tuon sliparin muutoskatsastamista. Onnistuuko tuon sliparin muutoskatsastaminen ilman ongelmia varsinkin, kun itselläni ei ole mitään tyyppihyväksyntä -todistusta tuosta? Joku uusi lakihan taisi tulla juuri koskien moottoripyörien pakoputkien vaihtamista ja muutoskatsastusta?
Entä muistanko oikein, että jossain vaiheessa muuttui nuo rengas ja vannesäännöt muutoskatsastuksen suhteen? Omassa pyörässäni oli edessä 21" enskavanne ja takana jokin 18" enskavanne ja nyt olen orkkisnavoille pyytänyt symoticia kokoamaan supermotot jotka ovat kokoa edessä 17" x 3.5" ja takana 17" x 4.5". Tuleeko muutoskatsastuksessa ongelmia tai tarviinko jotain lippusia ja lappusia?
Entä muistanko oikein, että jossain vaiheessa muuttui nuo rengas ja vannesäännöt muutoskatsastuksen suhteen? Omassa pyörässäni oli edessä 21" enskavanne ja takana jokin 18" enskavanne ja nyt olen orkkisnavoille pyytänyt symoticia kokoamaan supermotot jotka ovat kokoa edessä 17" x 3.5" ja takana 17" x 4.5". Tuleeko muutoskatsastuksessa ongelmia tai tarviinko jotain lippusia ja lappusia?