• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Muutama huoltomanuaali

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik@
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Löytyisköhän mistään suzuki gsx-r 1000 2007 sähkökaaviota??
No tuoltahan sitä löyty kaikkee mielenkiintoista niinku tuoki kaavio.

naps

En ainakaan huomannut että kukaan olisi laittanut FZR600sen huoltomanuaalia. Eli täältä tosin on pilkottu ärsyttävästi osiin. Kunhan jaksan niin lätkin kaikki yhdeksi PDFksi ja pistän jonnekkin.

löytyisiköhän mistään suzuki gsxf 600 -98 sähkökaaviota? itse en löytänyt...
sad_orig.gif

Silmiin ei sattunut tuossa Honda VF1000R:n servicemanualia ? Mikäli joltakin löytyy niin pienimuotoinen tarvis olisi.

Jos jotakuta kiinostaa seuraavat manuaalit, niin ottakaa yhteyttä privalla. Manuaalit löytyvät pdf-tiedostoina.

Kawasaki ZX-6R Service Manual '00~'01 (sivuja 323)

Kawasaki ZX-6R Racing Kit Manual '00-~'01 (sivuja 52)

Olisiko kellään tiedossa mistä löytyisi 2003 Ducati 749s huoltomanuaali ilmaiseksi? Yli tunnin googlettamisen jälkeenkin löysin vain maksullisia. Tässä postauksessa olevista linkeistä en myöskään löytänyt.

Moroo!

Mistähän löytyisi Kawasaki ZXR750 J -93 Manuaali/huoltomanuaali? Olis mukava! Thanks jo etu käteen!

Ei kellään löydy Honda CB1000SF -94:n manuskaa? Olen yrittäny katella kaikki noi linkit mutta ei löydy ainakaan mun silmin tuota.

Löytyiskö gsx-r750w -92 englannin kielistä manuaalia?
Saksankielinen löytyy mut on aiki heikos hapes toi mun sakemannien kieli!

Back