• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Muutama huoltomanuaali

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik@
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Löytyskö manuskaa Kawasaki 1500 Vulcaniin vuosimallia 92?  
bowdown.gif

[edit] Täältä löyty: http://www.repairmanualclub.com/
Näyttäs olevan aika paljon muihinkin vehkeisiin, vaatii tosin rekistyröimisen! [/edit]

SUZUKI BANDIT 600cc SEKÄ 1200cc manuaaleja:

http://www.suzukibandit.cz/download.php

Ylin on Haynesin kattava manuaali Bandittiin 600cc-1200cc vm -95-01 asti.

Alin on 2001 ja 2002 malleihin 1200cc.

Molemmat englanninkielisiä.

Ovat pakattuja tiedostoja ja tulevat noin vartissa.

Ainakin tänään (8.3.07) ladattu onnistuneesti.

Tuli ERska perheeseen. Niinpä olen käynyt laajasti eri lähteitä läpi ja koettanut metsästää KAWA ER-5 01-04 ENG huolto- ja korjausmanuaalia. Sellainen on tehty, vaan ei ole jaossa. Muutoinkin Kawasakin manuaalit tuntuvat olevan melko vähissä. Onko joku onnistunut löytämään ER-5:n bumagan? Jos yes, niin saisinko vinkin, linkin.

Edit: Manuaali on löytynyt. Kiitos avun antajalle.

Hello
Onko manuaalia Triumph Thruxtoniin. Ku ei ite löydä....

Tuli ERska perheeseen. Niinpä olen käynyt laajasti eri lähteitä läpi ja koettanut metsästää KAWA ER-5 01-04 ENG huolto- ja korjausmanuaalia. Sellainen on tehty, vaan ei ole jaossa. Muutoinkin Kawasakin manuaalit tuntuvat olevan melko vähissä. Onko joku onnistunut löytämään ER-5:n bumagan? Jos yes, niin saisinko vinkin, linkin.

Mistäs löysit?Oliko netissä,osoite?

Olisko jollain Yamaha fzr 1000:sen -94 manuaalia jossain tallessa? Ostin kyseisen pyörän tänään niin olis mukava tutustua siihen muutenkin kuin ulkoisesti.

SC28:n manuaalia kaivataan. Tuolla aiemmin löytyi jo SC33:n manuska, mutta on jos joltain löytyisi tuon vanhemman bladen manuskaa niin parempi olisi.

Mistäs löysit?Oliko netissä,osoite?

Kawasaki ER-5 huoltomanuaali

Tuntuu joskus toimivan tuo linkki nihkeästi.

Iltaa kaikille minunkin puolestani.

Olen kovasti tässä noin viikon päivät koittanu kaivella noita linkkejä ja googletella urakalla enkä ole onnistunu tuota GSX 750 es:än huolto-opusta mistään löytämään niin että sen voisin ladata ittelleni...

Jos Vauhdilla moinen kerran on niin voisitko sen vaikka tuonne ---> http://putstuff.putfile.com/ latailla ja ilmotella sen osotteen sitten tänne niin saisi moisen opuksen hyötykäyttöön?

Kiitos ja kumarrus!

Back