- Liittynyt
- 2.6.2007
Joo, oon vähän samaa mieltä. Mutta että dieselöljyt koneeseen? Enpä viitsis. Onhan noita muitakin halpahalli liruja, biltemasta löytyy joka lähtöön.Mitä ööleillä on kytkimen kanssa tekemistä? Vai vuotaako joissakin riisihimmeleissä öljyt kytkimeen? Tosiaan sanottiinhan ennenvanhaan semmosta äkkinäisesti nykivää rasvakytkimeksi. Kytkin muuttui inhottavaksi, kun sinne vuoti rasvaa. Mutta että moottoripyörässä...ei kai![]()
![]()
No toisaalta, itellä on niin monta pyörää, ettei jaksa noita kytkinlevyjä koko ajan vaihtaakaan..![]()
ia koska se on parempaa koneelle kuin ns. special-öljyt, se on myös halvempaa ja vaihteiston, sekä kytkimen toiminta on paljon parempaa kuin ns. kalliilla öljyillä.