• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Muusiikin kuuntelu ajaessa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Uri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
:WAZAAP:kunnon musaa ja 250 väh. mittariin ja
buttrock.gif
aika nannaa
sport05.gif

Edullisempi vaihtoehto on AKG K324P kuuloke. Sama idea kuin kossilla, mutta helpompi laittaa korvaan silikoonimaisen tiivisteen ansiosta joita tulee kolmea eri kokoa mukana. Itse käytän kypärän alla ja ruohoa leikatessa, vaimentaa sopivasti ja bassot on todella tuhdit.
maksamaton mainos

Edullisempi vaihtoehto on AKG K324P kuuloke. Sama idea kuin kossilla, mutta helpompi laittaa korvaan silikoonimaisen tiivisteen ansiosta joita tulee kolmea eri kokoa mukana. Itse käytän kypärän alla ja ruohoa leikatessa, vaimentaa sopivasti ja bassot on todella tuhdit.
maksamaton mainos
Tuohan lienee sama kun em. Sennheiser CX 300? Mulla on Kossin Plugit Shuren tulpilla vaan kylla nuo CX:t paremmin kyparan alle mulla sopii kun se ite "nappi" on pienempi.

Myös täältä saa ER6i-luureja. Vaimennus ja äänenlaatu ovat todella hyvät, joten musiikkia ei tarvitse soittaa liian kovalla.
Voi jeesus noi ER6i:t maksaa
crazy.gif
varmasti kyllä todella hyvät.
Itse tilasin nämä Er6i:t Ebayn kautta suoraan Ameriikasta. Paketti tipahti postiluukkuun 5 vrk tilauksesta ja hintaa kertyi napeille n. 70 euroa kuluineen päivineen. Myyjä oli näköjään pistänyt kuoreen, että kyseessä on 'gift' ja arvoksi $20.

Saundista sen verran, että eivät nämä mitään hifiä ole. Toki aivan tarpeeksi hyvät mp- ja reissukäyttöön. Suojaavat kuitenkin todella hyvin ja ovat huomattavasti mukavammat kuin aiemmin käyttämäni Kossin plugit. Jotenkin tulee mielikuva, että olisivat melko heppoisen oloista tekoa, mutta toivottavasti kestävät käyttöä.

Back