Päivää susnaihmiset! Onko kellään ollut Busassa täyttä sivu- ja takalaukkuvarustusta, olen hiukka harkinnut linnun päivitystä mutta Eurooppa kutsuu edelleen. Miten Busa sopisi mielestänne kahdelle hengelle pitkille päivämatkoille ajoasennon ja -mukavuuden puolesta? Peace.
Mistä syystä haluat luopua XX:stä ja vaihtaa busaan? Onko mielessä mikään muu syy kuin suurempi teho?
Hyvä kysymys, en ole xx:n suhteen pettynyt mihinkään, vääntö kiehtoo Busassa, niin ja vähän kai hurja ulkonäkö ym. muut vauhtiin ja voimaan liittyvät seikat jotka meille ikuisille pikkupojille on niitä kaikkein tärkeimpiä. Vaikka kyllä Hondassakin vauhti riittää, viime kesänä 285 km/h vitosvaihteella ja vielä olis kutosella kiihtynyt ja se kyllä riitti mulle. Merkinvaihtoa sinänsä en pidä huomionarvoisena seikkana vaikka jälkeenpäin laskien viidestä pyörästäni neljä on ollut Honda (välissä Yamaha fz750 josta tykkäsin kovasti). Noista matkavauhtia koskevista kysymyksistä sen verran että jos jossain vielä mahtuiskin koko päivän päästämään 200+ niin itse ainakin en siihen enää ryhtyisi, väsyttää nopeammin, päivämatkat tuppaavat jäämään lyhyemmiksi(jos nyt jonnekin on lomalla kiire) ja tankata täytyy useammin , oma lintu 140km/h n.6,2ltr/100km ja 180km/h ja n. 8ltr/100km (mitattu toissakesänä oikeen varta vasten).