• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mustan tankin "poskien" suojaus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jannu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo noissa maaleissa tapahtui kai tässä 2000-luvun aikana jotain (siirryttiin vesiväreihin)?

-00 musta kuussatku cepari kesti magneettikiinnitteisen tankkilaukun hiertämistä 3 euroopan reissua ilman jälkiä.

-05 mustaan XX:ään goretakin nappi hieroi tankista maalipinnan mataksi matkalla liikkeestä kotiin = n. 15 km.

Hommasin samantien Bagsterin. Se mikään kaunis ole mutta samalla ratkesi tankkilaukun kiinnitysongelma. Kokonaisuutena toimiva paketti. Ja toi on sen verta timmisti tankissa kiinni että ainakaan mulla ei oo väliin mitään hiekkaa jne mennyt.

Vetelin äsken tuon TheTankSlapper kiinni ja pakko sanoa, että pirun hyvä
062802jumpie_prv.gif
! Kuplia ei ollenkaan ja naapurikin tuli oikein ihastelemaan lopputulosta. Jo syntyneet aikas pahatkin hiertymät vahasin ensin veks ja sitten päälle tuo kalvo. Uuden näköiseksi tuli koko tankki. Tietty laittamista auttoi, että Bleidin tankin "kuoren" sai keittiön pöydälle. Emäntäkin kiitteli ko siinä vetelin laimennetulla isopropanolilla kalvoa kiinni
tounge.gif
.

Sen verran rankasti oli kuittia saaneet trumpan vesivärit 675-foorumilla että itse rykäsin tankslapperit paikalleen ennenkuin ajoin metriäkään. Ennakko-odotukset oli tietty että näyttää varmaan aivan kamalalta mutta kun ne sai ilman kuplia paikalleen niin eihän niitä edes erota. Parille kaverille joutui oikein näyttämään että mitä siihen tankkiin on liimailtu. Kikottimen väri ja tankin muodot tietysti sanelee että erottaako ne vai ei.

d-c-fix kontaktimuovi taipuu ja on samalla sopivan jäykkää, että on helppo kiinnittää. Ei jäänyt ilmakuplia vaikka asensin ilman vettä. Kalvoa saa vaikka minkälaisilla efekteillä ja väreissä. Ainakin K-Raudat myyvät tuota. Kahden metrin rulla maksoi melkein seitsemän euroa.

Kyllä toi staattinen kalvo toimii itse laitoin gixuun tankkiin polvien kohdalle ja satulan etuosaan tankin kohdalle, ostin tollasesta mainoslahja liikkeestä. Ei niitä kalvoja erota jos ei tiedä niitä olevan tai kyylää ihan läheltä. Leikkaa sopivat palaset ja vettä ja pieni lasta ja valmista tulee.

Kyllä toi staattinen kalvo toimii itse laitoin gixuun tankkiin polvien kohdalle ja satulan etuosaan tankin kohdalle, ostin tollasesta mainoslahja liikkeestä. Ei niitä kalvoja erota jos ei tiedä niitä olevan tai kyylää ihan läheltä. Leikkaa sopivat palaset ja vettä ja pieni lasta ja valmista tulee.
Moi,

Kerrotkos vielä tarkasti mikä kalvo on kyseessä ja liike josta hankit? Juuri tuollaista liimatonta kalvoa kaipaisin
cool.gif

Moi,

Kerrotkos vielä tarkasti mikä kalvo on kyseessä ja liike josta hankit? Juuri tuollaista liimatonta kalvoa kaipaisin
cool.gif
Ei siinä kalvossa mitä sain lue mitään, mutta kysyin heiltä staattista suojakalvoa. Liike mistä ostin oli mainoslahja niminen tekee painatuksia, broodeerauksia, tarroja jne.

Ps. kysy näytepaloja niistä voi valita sopivat.

Back