• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mulkku motoristi hakusessa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Marcel
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onneks sitä nassikkana vaan teki kukkaseppeleitä ja söi ahomansikoita pellolla... Vai?
tounge.gif

Onneks sitä nassikkana vaan teki kukkaseppeleitä ja söi ahomansikoita pellolla... Vai?
tounge.gif
Isältä jos kysyy niin me kaksi pientä tyttölasta on vastattu kolttosten määrässä seitsemää poikaa
033102bebe_1_prv.gif

Mutta onneks asuttiin niin pienellä paikkakunnalla, ettei siellä jaeltu sakkoja ( muutoin ois varmaan melkoinen arkisto niitäkin!)

Eiks niihin tuu ajoneuvon rekkarinumero, joten miten pyörässä vois asia olla erilailla? Silloin kun itse oon lapun saanu, siinä on kyllä yksilöity mun kotilo aika selvästi?
nixweiss.gif

Eikun lappu täyteen rivouksia ja herjauksia, sit postiin pysäköinninvalvojille, jospa sillä irtois kunnianloukkaus syyte vaikka.
033102bebe_1_prv.gif

Täällä ei sitten ole lupa julkistaa yhtään kenenkään rekkareita mistään syystä!
Ja perustelut oli..?
Ylläpidon linjana on ollut, että muiden henkilökohtaisia tietoja ei julkaista. Tämä koskee siis myös nickien takana olevia oikeita nimiä, osoitteita, syntymäaikoja, puhelinnumeroita jne. Rekisteritiedot ovat samaa sarjaa. Eikä Org voi ottaa niskoilleen sellaista, että jonkun rekkarinumeron julkistaminen saisi aikaan kostotoimenpiteitä tai jotain lynkkausmielialaa.

Kyllä noita siivotaankin, kun vain osuu silmiin. Joskus näistä ilmoitellaankin modeille.
smile_org.gif

Kerran oli joku nussinut parkkisakkolapun autostani joten en tiennyt etta sakot oli tullut. Kun muistutus tuli niin soitin asiasta johonkin virastoon jossa ilmoitettiin etta pitaa maksat korkoineen (taalla tupla hinta eli ei niin mukava 60 punnan sakosta tulikin kaljarahoja vakavasti vaurioittava 120 punnan lasku). Ilmoitin etta alkuperaisen maksan mutta korotusta en johon tyly vastaus oli etta on auton omistajan vastuulla maksaa sakot oli lappua tai ei ja kun kysyin etta mitenkohan tama toimii kaytannossa ilmoittivat etta voin soittaa ja kysya onko autoani sakotettu. Tasta seurasi etta seuraavat 3 viikkoa soitin noin 100 kertaa paivassa kyselemassa etta onkohan kukaan mahdollisesti sakottanut mun miniani talla ja talla kadulla tahan kellonaikaan. Ilmeisesti kampanjani tehosi silla ei loppujen lopuksi tarvinnut maksaa korotusta.
062802jumpie_prv.gif

Kävi silleen että pyörään ilmestynyt sakkolappu olikin jonkun muun saama. En tiedä onko tekijä vaan vitun tyhmä vai onko hänellä jo kasa maksamattomia sakkoja, ettei hän välitä, mutta joka tapauksessa aikamoinen kusipää!

Mietinkin tässä juuri, että mikä olisi paras tapa aiheuttaa mahdollisimman iso kasa paskaa tuolle mulkulle? Rekkari on tottakai lapussa ja nimen luulltavimmin saa sen myötä, jos ei niin täytyy se rekkari kyllä täällä ainakin julkistaa.

Onko kenelläkään kokemusta, että saako tuollaisesta vehkeilystä mitään oikeaa rangaistusta lain puolesta vai kannattaako turvautua oman käden oikeuteen?
onko sun tittelis oikeasit "Le i'diot"....en nää enään niin hyvin..
biggrin.gif

Kiitos hyvästä vihjeestä taidanpa jakaa laskujani naapuri rappuihin ja syyttää postipoikaa jos joku huomaa
tounge.gif

Kaveri maksoi parkkisakot viiden euron erissä ja jätti tahallaan viitteen pois. Sitten tuli karhulasku ja hän soitti, että parkkisakko on maksettu ja hänellä on kuitit kaikista suoritetuista maksuista.Täti oli tivannut, että voisiko ne kuitit saada, mutta kaveri oli sitä mieltä, että etsikää vaan ne kaikki maksut, kyllä teillä aikaa. Tästä on kolmisen vuotta ja mitään ei ole kuulunut ja kuitit on edelleenkin tallessa.

Kaveri maksoi parkkisakot viiden euron erissä ja jätti tahallaan viitteen pois. Sitten tuli karhulasku ja hän soitti, että parkkisakko on maksettu ja hänellä on kuitit kaikista suoritetuista maksuista.Täti oli tivannut, että voisiko ne kuitit saada, mutta kaveri oli sitä mieltä, että etsikää vaan ne kaikki maksut, kyllä teillä aikaa. Tästä on kolmisen vuotta ja mitään ei ole kuulunut ja kuitit on edelleenkin tallessa.
:bisseä:juuri näin pitää toimia
tounge.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

ja ku hakusessa oli se mulkku motoristi niin en ole semmonen ,ku mulkuksi voi sanoa yli 25cm pitkää
mulla jää 4cm alle joten olen vain pippeli motoristi
confused_orig.gif

Back