Mukavan Mutkaisen(?) MP-matkan tyypillinen tiestö?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anatooli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mukavan Mutkaisen(?) MP-matkan tyypillinen tiestö? -

• 1. Mp on siirtymäväline suorinta reittiä pisteestä A pisteeseen B.

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Ajan vaihtelevasti pääteitä ja osan matkaa "oikaisen" sivuteitä. Aina asfalttia silti.

• 3. Minulla ei ole päämäärää, eikä erityisiä mieltymyksiä ajelen siellä täällä.

• 4. Ajan pääsääntöisesti omia mutkaisia vakioreittejä.

• 5. Etsin jatkuvasti läheltä uusia mutkaisia vakioreittejä.

Ääniä: 1 100,0%
  • 6. Etsin jatkuvasti uusia mutkaisia reittejä. Käytän GPS:ää.

• 7. Suuntaan Suomessa ns. huitsinnevadaan vähäliikenteisille asfalttiteille. Matkalle osuu vaihtelevi

• 8. Suunnittelen ja optimoin reittini niin, ettei matkalle osu kuin 3 ja 4-numeroisia teitä.

• 9. Suuntaan ulkomaille ja ajan vaihtelevaa teistöä.

• 10. Rapa ja hiekka lentää!

• Ääniä yhteensä
    1
Yleensä tulee suuniteltua juuri että kohdalle saattu noita mutkateitä. Usein noi suunnitelmat kaatuu siihen kun eksyn tai ajan liittymästä ohi, jolloin suuntaan ''uusille'' mutkateille, jotka eivät olleet suunitelmissani.
tounge.gif

7. Kyllä mä kartan pääteitä ja suuntaan pienemmille teille ellei ole mitään aikataulua koska pitää olla jossain tietyssä paikassa.Viime viikonvaihteessa lähdin lauantaiaamuna Tampereen nurkilta elefantilla vähän sorateille ja illalla olin lähellä Kajaania.Ihan kivaa,perse ei meinaa kestää surkeaa penkkiä.

Pääosin mp on ollut aina vain kulkupeli, jolla joskus enemmän tai vähemmän vahingossa eksyy mutkateille.. valitettavasti nykyään kun on tuommoinen nelijalkainen mukana, tarvitsee tyytyä kotiloon.
nixweiss.gif

Back