• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mukavan MP-matkan tyypillinen ruokailu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anatooli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mukavan MP-matkan tyypillinen ruokailu? -

• 1. Ei mitään väliä. Ehkä syön, ehkä en. Aivan sama mitä ja missä.

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Olen omavarainen, repussa maukkaita välipaloja ja juomia.

• 3. Olen omavarainen, repussa terveellisiä välipaloja ja juomia. Ehkä myös lisäravinteita.

Ääniä: 1 100,0%
  • 4. Syön mitä vaan kun tankkaan vihreällä kortilla.

• 5. Syön melkein mitä vaan kun tankkaan plusssaa.

• 6. Laitan maittavat pöperöni kokonaan itse leirintäalueella tms. paikassa.

• 7. Laitan maittavat pöperöni luonnon helmassa ilman yleistä hälinää.

• 8. Pyrin etsimään paikallisen hyvän ravintolan.

• 9. Suunnittelen etukäteen ruokailupaikkani ja poikkean jopa reitiltä hyvien aterioiden toivossa.

• 10. Olen enemmän ruokamatkalla ja siirryn niiden välillä MP:llä.

• Ääniä yhteensä
    1
1. ruksasin vaikken ole vielä reissanukkaa. Mutta uskoisin että joku pieni kevyt on parasta pitkin päivää. Vrt joku yks iso mättö nii ei ajopuku/takkikaan mahu
tounge.gif
Mutta truu reissaaja ei ruokaa tarvitsekkaan.
buttrock.gif

Ykkösee laitoin. Ei tuu yleinsä hirveästi syötyä, kun reissuun lähden. Tosin en hirveän pitkiä reissuja ole tehnytkään. Semmosii päivän mittasii.

Jos pidempää siivua ajaa, niin aika kevyesti tulee syötyä. Illalla mennään hotelliin, otetaan lämmin suihku, ykköset päälle ja lähimpään kelvolliseen kuppilaan syömään maha täyteen. Pari paukkua ja unikin maistuu.

En kyllä sivistyksen parissa raahaisi mitään keittiöitä mukanani. Jos johonkin periferiaan pitäisi lähteä kurjuutta maksimoimaan, niin kai se sitten olisi pakollinen. Ehkä se haalea makaroonivelli maistuu hyvältä, kun on rasvainen tukka pystyssä, naama pölyssä ja hikiset kalsarit hiertää ahteria.
Erittain mainiosti ilmaistu. Kun lahdetaan porukalla enduroilla savannille, on evaat mukana tai ne ammutaan paikan paalta mutta muulloin syodaan jonkun muun valmistamaa ruokaa.

Sillon kun tulee nälkä tien päällä niin laiskana ihmisenä sitä menee sinne, mikä on varmasti auki ja mistä saa helposti ruokaa, eli aabeeseelle. Ai kun kiva maksaa niistä kuivista pullista tai sämpylöistä, mustaksi palaneista pihveistä ja vetisistä uudelleenlämmitetyn näköisistä pitsoista.

En tsekkaa mestaa etukäteen,pysähyn ja murkinoin kun siltä tuntuu,tai porukka jonka mukana olen,päättää pysähtyä.Ei mitään suurempia suunitelmia.!!!!!
cool.gif

Sitä sun tätä. Milloin siis missäkin.

On kiva syödä hyvässä ravintolassa, mutta on myös kiva käydä ostamassa salaatti, patonkia ja mehua ja painua meren rannalle.
Trangia ruokaakin tulee vedettyä.

Kaikki käy kunhan ruoka on syömiskelpoista ja olot ovat asialliset. Itsensä kiusaamista en voi ymmärtää.

Back