Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Jeps, eli nyt on kokeiltu noita sähkövermeitä (alustakki ja topatut hanskat) parin päivän ajan, ja näyttäisi olevan semmoinen hyvä ostos...
+ Helppo asentaa
+ Ajon aikana voi lämmitellä?
- Hanskat melko paksut
- Takki lämpiää turhan paljon selkäpuolelta
Mitä siihen säätimeen tulee, niin saataishan tuo olla ihan kätsy juttu, mutta mieleen tuli laittaa tankoon parit kytkimet erikseen hanskoille ja takille... Mahtaisiko kukaan tietää mistä saisi jotain "käteviä" kun ei oiken arvaisi jyrsiä katteisiin reikiä
Niin ja noi mun vermeet makso vaan 160€ EMC:llä...
Yks työkaveri totesi pari talvea sitten -20 pakkasella "tulis vaan kylmempi niin näkis mitä köyhät laittaa päälle"
Tällainen
En ole tuota tilannut enkä kokeillut, joten suositella en pysty. Google löysi sen minulle, kun olin vastaavaa etsimässä. Talven aikana hankin varmaan itsekin joko tuon tai vastaavan.
Tällainen
En ole tuota tilannut enkä kokeillut, joten suositella en pysty. Google löysi sen minulle, kun olin vastaavaa etsimässä. Talven aikana hankin varmaan itsekin joko tuon tai vastaavan.