• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Muita sähkölämmitteisiä alusasuja kuin Widder?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ural2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
bowdown.gif

Säätimeksi ei mitään potikkaa vaan elektroninen hakkuri (PWM) FETillä. Osat ei paljoo maksa mutta vaatii hieman elektroniikan rakenteluosaamista.

Jeps, eli nyt on kokeiltu noita sähkövermeitä (alustakki ja topatut hanskat) parin päivän ajan, ja näyttäisi olevan semmoinen hyvä ostos...

+ Helppo asentaa
+ Ajon aikana voi lämmitellä?
- Hanskat melko paksut
- Takki lämpiää turhan paljon selkäpuolelta

Mitä siihen säätimeen tulee, niin saataishan tuo olla ihan kätsy juttu, mutta mieleen tuli laittaa tankoon parit kytkimet erikseen hanskoille ja takille... Mahtaisiko kukaan tietää mistä saisi jotain "käteviä" kun ei oiken arvaisi jyrsiä katteisiin reikiä
nixweiss.gif

Niin ja noi mun vermeet makso vaan 160€ EMC:llä...
Yks työkaveri totesi pari talvea sitten -20 pakkasella "tulis vaan kylmempi niin näkis mitä köyhät laittaa päälle"
biggrin.gif

Tällainen
En ole tuota tilannut enkä kokeillut, joten suositella en pysty. Google löysi sen minulle, kun olin vastaavaa etsimässä. Talven aikana hankin varmaan itsekin joko tuon tai vastaavan.
Minä tilasin tuolta PWM säätimen kahvalämppäreilleni.
SUOSITTELEN laitetta ja myyjää.  
bowdown.gif
Ok, voishan tuokin olla joo..

Taittaa vaan mennä ehkä jo liian hifiksi
biggrin.gif

Mulle saattais riittää ihan on/off motari/pikkutie kytkin...

Se vaan noissa oli että hanskoja voi "hehkuttaa" vähän enemmän kun takkia...

On se kun ei enää kylmää kestä
biggrin.gif

Back