Hakusessa olis muita nuoria kuskeja Turusta ja tästä ympäriltä. Iällä nyt ei niinkään ole väliä, kunhan omasta mielestäsi sovit tohon "Nuori motoristi" kuvaukseen. Ajattelin, että olis kiva jutella muiden, saman harrastuksen omaavien, suunnilleen samanikäisten kanssa. Vaikka ehtis vielä käydä ulkoiluttamassa pyöriä muutamaan otteeseen kimpassa?
Ite olen elokuussa kortin saanut, 18 vuotias tyttö, joka suoritti ton kortin äidin opettamana opetusluvalla
Menopeli on Suzuki gsx600f, joka tietenkin on kuristettu, kun ei toi ikä riitä vielä tohon suurimpaan luokkaan..
Tosiaan, olis siis kiva vaihtaa ajatuksia muiden oman ikäisten kanssa, joten juttua kehiin jos siltä tuntuu!
Ite olen elokuussa kortin saanut, 18 vuotias tyttö, joka suoritti ton kortin äidin opettamana opetusluvalla
Tosiaan, olis siis kiva vaihtaa ajatuksia muiden oman ikäisten kanssa, joten juttua kehiin jos siltä tuntuu!

Ja nyt näyttää siltä, että tehdään huomenna yks isompi homma tohon pyörään, joten mun lähdöstä ei taida tulla mitään.
20v motoristin alku ja eka kesä isolla pyörällä niin pitää vielä ajella niin kauan ku kelejä riittää!