• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Muistoajelu 25.9

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Larpsa81
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hienoa että näinkin moni on tulossa mukaan!!!! Mieheni tulee n. klo 1515 eltsun nesteelle ja lähtö tapahtuu viim klo 1530. Itse olen kipeä joten en pääse paikalle :(mutta odotellaan puoli neljään asti niin kaikki ovat mukana! Ramsaynrannassa omaiset sytyttävät kynttilöitä joten paikka löytyy varmasti! Kiitos tuhannesti kaikille osallistujille!!!

KIITOS KAIKILLE!!!!!!! :)tää oli aivan loistava homma!! Hyvin meni ajelu ja kiitoksia sateli! Jos jollain on kuvia ajelusta niin niistäkin kiitollinen
bowdown.gif

Kiitos myös itsellesi kun kerroit tuosta muistoajosta. Välitätkö Erkun vanhemmille lämpimät kiitokset vielä kerran. Tilaisuus oli, ikävästä taustastaan huolimatta, miellyttävä. Voimia ja turvallisia kilometrejä kaikille
blush.gif

Kokous loppui ajoissa, joten ehdin mukaan. Ajo letkassa sujui ruuhkasta huolimatta yllättävän hyvin. Onnistuin myös olemaan pilaamatta aivan kaikkia ottamiani valokuvia. Jos tietäisin (esim. sähköpostiosoite voisi olla kiva), miten tavoitan Erkun vanhempia, voisin toimittaa kuvat heille. Tai jos ei haittaa, niin voin laittaa kuvia vaikka webiin nähtäville.

Kiitos myös minun puolestani muistoajelun järjestäjille sekä paljon voimia Erkun vanhemmille, jotka ovat todella mukavia ja lämpimiä ihmisiä. Pidetään jatkossakin motoristien hyvää yhteishenkeä yllä oli sitten kyseessä iloinen tai surullinen tapahtuma. Tällaisissa surullisissa tapahtumissa sitä vaan tarvitaan vieläkin enemmän.

Välitän kiitokset Erkun vanhemmille!Kuvat välitän vanhemmille jos laitatte mulle vaikka sähköpostilla. Pistä vaikka viestiä niiin ilmoitan osoitteen ja toki kuvat saa julkaista! Sen verran mahtava muistoajelu oli! Näin jo joitain kuvia ja kyllä täytyy sanoa että niistä fiilistä ei puuttunut! Kiitos vielä kerran teille!

Kiitokset Erkun vanhemmille koskettavan ja hienon tilaisuuden järjestämisestä. Heidän elämän asenteensa ja rohkeutensa on kunnioitettavaa.
Toivottavasti moni ohiautoilija muistaa kauan hiljentyneen motoristijoukon ja seuraa jatkossa liikennettä tarkemmin.

Marlin

Laitoin kuvia tämän ketjun aloittajan kautta eteenpäin. Myöhemmin laitan osan ehkä muidenkin nähtäville webitse.

Back