Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja niitä .orgin besserwissereitä tuntuu löytyvän ihan muiden riesaksi asti...On se yhtä pirua. Jos ei oo liikaa ihmisiä niin on liian vähän. Ja jos on sopivasti niin sillonkin tietävät mopoilusta vähemmän kuin minä ja ovat siten ärsyttäviä.
Voi kun ne järjestäs omat messut .Orgin besserwissereille, joilla mielipiteitä riittää joka asiaan vaikkei nyt aivan tietoa niinkään.![]()
Eli ilman torstaita ei viimevuotista ennätystä olisi rikottu...Uusi kävijäennätys!
MP 08 -moottoripyöränäyttelyssä vieraili 74 918 kävijää
En kyllä nähnyt yhtään konttaavaa muksua missään. Horjuvia aikuisia kylläkin, mutta mitä niistä. Ainahan noita on yleisötapahtumissa. Jos oikeasti näit kuplaavan muksun jossain lattialla konttaamassa, niin toivottavasti etsit käsiisi vanhemman ja teit sen mitä pitääkin eli tuuppasit muksun syliin ja toivotit hyvää kotimatkaa.Nyt messuilla pannaan se oma kulta konttaan sinne yleiseen ruuhkaan ja odotetaan,että kaikki varovat lattialla kuplaavia muksuja![]()
Haloo!!!!
Joistain tilaisuuksista ois varmaan hyvä jättää ne muksut kotio kasvamaan... Vai onko humalaisten aikuisten väistety lapsille mannaa?? Kaikki vanhemmat tavallaanEn kyllä nähnyt yhtään konttaavaa muksua missään. Horjuvia aikuisia kylläkin, mutta mitä niistä. Ainahan noita on yleisötapahtumissa. Jos oikeasti näit kuplaavan muksun jossain lattialla konttaamassa, niin toivottavasti etsit käsiisi vanhemman ja teit sen mitä pitääkin eli tuuppasit muksun syliin ja toivotit hyvää kotimatkaa.Nyt messuilla pannaan se oma kulta konttaan sinne yleiseen ruuhkaan ja odotetaan,että kaikki varovat lattialla kuplaavia muksuja![]()
Haloo!!!!
Ja on sekin ihme vaatimus, että elämä pitäisi lopettaa jos sattuu muksu syntymään. Toki saa niin tehdä, jos sille tuntuu. Itse en aio.
Huomasitteko, messuilla oli tarkoituksella panostettu nuorisoon? Miitti eli nuorison oma alue oli ennakkoon markkinoinnissa.
Ja mitä sitten? Tapahtuma on kaikille avoin, joten kyllä sinne mahtuu. Jos ahdistaa, kannattaa jäädä kotiin.
Kyllä varmaan monistakin tilaisuuksista kannattaa jättää lapset, pienet varsinkin, kotiin mutta johan on ihme, jos pyöränäyttely sellainen on. Mielummin vähentää anniskelupaikkoja, jos alkaa tuntua siltä, että lapsia ei näyttelyyn voi humalaisten vuoksi tuoda.Joistain tilaisuuksista ois varmaan hyvä jättää ne muksut kotio kasvamaan... Vai onko humalaisten aikuisten väistety lapsille mannaa?? Kaikki vanhemmat tavallaan![]()
Aivan. Kukin päättäköön itse. MP-messut nyt on vielä kevyttä kauraa, niitä humalaisia on siellä lopulta kovin vähän. Jos humalaisten väistelyn ottaisi tavoitteeksi, niin eihän sitä sitten tarvitsisi edes kaupassa käydä.Joistain tilaisuuksista ois varmaan hyvä jättää ne muksut kotio kasvamaan... Vai onko humalaisten aikuisten väistety lapsille mannaa?? Kaikki vanhemmat tavallaan![]()
Jäkessäkin olis kesällä harvase vkoloppu ja viikollakin keskustassa liikkumis koelto tenavien kanssa... Nykyään järjetävät jos jonkin näköstä Jannen jamia puhumattakaan Puisto Bluesista.Aivan. Kukin päättäköön itse. MP-messut nyt on vielä kevyttä kauraa, niitä humalaisia on siellä lopulta kovin vähän. Jos humalaisten väistelyn ottaisi tavoitteeksi, niin eihän sitä sitten tarvitsisi edes kaupassa käydä.Joistain tilaisuuksista ois varmaan hyvä jättää ne muksut kotio kasvamaan... Vai onko humalaisten aikuisten väistety lapsille mannaa?? Kaikki vanhemmat tavallaan![]()
Kukin taaplaa tyylillään, onneksi järjenkäyttö on sallittua jos sitä löytyy.Jäkessäkin olis kesällä harvase vkoloppu ja viikollakin keskustassa liikkumis koelto tenavien kanssa... Nykyään järjetävät jos jonkin näköstä Jannen jamia puhumattakaan Puisto Bluesista.Aivan. Kukin päättäköön itse. MP-messut nyt on vielä kevyttä kauraa, niitä humalaisia on siellä lopulta kovin vähän. Jos humalaisten väistelyn ottaisi tavoitteeksi, niin eihän sitä sitten tarvitsisi edes kaupassa käydä.Joistain tilaisuuksista ois varmaan hyvä jättää ne muksut kotio kasvamaan... Vai onko humalaisten aikuisten väistety lapsille mannaa?? Kaikki vanhemmat tavallaan![]()
Ihme tuohua se ihan pienten lasten raudaaminen eri tilanteisiin/tapahtumiin. Eihän se muista kuitenkaan siitä mitään, vai onko vanhemmilla pakko päästä...Isit ja äidit ovat aina oikeassa ja joka paikassa,kun ovat aina mahdollisia asiakkaita!!!!!On sullakin murheet. Minulla oli mukana kaksi alamittaista, tunnustan. Rattaissa kulkeva ei pääse minkään kaksipyöräisen ohjaimiin vielä pariin vuoteen vaikka kovasti yrittää tallissa kyytiin kiivetä. Toinen haaveilee Ajo Motorsportin MiniGP Academystä. Ikää ei ole vielä niin paljon, että saisi hakea. Alaraja on 8v. Käytiin kuitenkin tutustumassa aiheeseen Hondan osastolla ja haastattelemassa toiminnasta. Lisäksi etsittiin pieniä ensimotoja, joita olikin tarjolla runsaasti. Muuten niitä on Suomesta vaikea käydä räpläämässä. Ja sitten sinun mielestä ollaan väärässä paikassa.Lisäks ihan esimopedi-iässä olevia nassikoita, joilla 4-5 vuotta venattava ekaan mopoon (siis mopediin) vaeltelee ja kerää tarroja. Eiks niille vois järkätä jonkun oman tapahtuman että kiinnostus pysyis ja kehittyis.![]()
Juu, ja minä kävin vieläpä pari oluttakin nakkaamassa.![]()
Mitä jos keskittyisit ihan siihen omaan messuvierailuusi ensi vuonna ja annat muidenkin olla ihan itse väärässä paikassa?![]()
Totta tuo asenne tulee itsellekkin,kun mamma tekee sellaisen?
Nyt messuilla pannaan se oma kulta konttaan sinne yleiseen ruuhkaan ja odotetaan,että kaikki varovat lattialla kuplaavia muksuja![]()
Haloo!!!!
Kukahan se sen valitusviestin kirjoitti "te ja te ootte väärässä paikassa"?He-hee. Pikku sohasu ja tosi-tosi mopoilijat vetää niin ison herneen nenään ettei henki meinaa kulkea. Ota pian pois ettei rupee itään. Punotat jo.![]()
Mahtuuhan tonne messuille kaikki, nixwisserit ja muut tosikot.![]()
Mä en mahdu.He-hee. Pikku sohasu ja tosi-tosi mopoilijat vetää niin ison herneen nenään ettei henki meinaa kulkea. Ota pian pois ettei rupee itään. Punotat jo.![]()
Mahtuuhan tonne messuille kaikki, nixwisserit ja muut tosikot.![]()