Ei jaksa lähtee, samaa vouhotusta vuodesta toiseen. 50v isännät kiertää vaimon kanssa osto lupaa kysellen
Outo ilmiö sinällään, luulis olevan muutakin tekemistä kun ettiä mennyttä nuoruutta...
jaa outoa. Nyt täytyy kyllä ärähtää. Mitä se muu/parempi tekeminen sitten on, minkäkin ikäisille? Viiskymppisille omien aikuisten kakaroiden harrastusten rahoittaminen kai sitten, ja puutarhan rapsuttelu sekä sauvakävely?? Tai kenties jo keinutuolissa keikuttelu, kuten saattaapi tyhmempi ajatella kunnes itse täyttää 50 ja huomaa ettei sisukset vanhene vaikka kuori kurtistuisi...
(No pitäväthän tarhaikäisetkin vaikka lukiolaisia jo ikäloppuina - kukin pohdiskelee kykyjensä mukaan.)
Eikös ennemmin nuoren miehen (tai naisen) pitäisi tuossa parin-kolmenkympin iässä keskittyä oleelliseen: opiskeluun, työuran luontiin tai perheen perustamiseen ja huoltoon turhanpäiväisen pärräilyn sijasta? ...Niin ja avarakatseisuutensa kehittämiseen myöskin! Ettei tarttis itse ettiä/katua suorastaan hukattua nuoruutta.
Jos on ura luotu ja perhe hoivattu, niin mitäs outoa on harrastuksiin keskittymisessä?
Kyllä se Rautiaisen Timo sanoi osuvasti K70-ohjelman puffissa: toisin kuin nuoret itse väittävät (huom. "nuorisoahan" on nykyään vielä 3kymppisetkin..) nuorten ajattelu se on rajoittunutta ja iän myötä katsanto senkun laajenee.