• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP08 - Moottoripyöränäyttely 31.1-3.2.2008

Kovin kaukana pitävät nuo messut, mutta jos keksis jonkun työreissun, niin mikä ettei...
Jokohan tuo F800GS on näytillä?

cb1000r:ää Hondaa
Tuo CB1000R taitaa olla ainut "syy" miksi ehkä voi vaivautua paikalle. Jos sekään
crazy.gif

Tullaan paikalle.
Väliä ei ole kuin parikymmentä vuotta edelliseen vierailuun...

Nyt voi rauhassa ja ilman hillittömiä paineita kuljeksia ympäriinsä ja sovitella nahkoja vaimolle. (...siis vaimo sovittelee ja minä kannustan...)
Ittelle nahkat löytyi loppukesästä 07.

Niin, siis edellisellä kerralla - silloin v. -87 - ei ollut pyörää.
Eikä rahaa. Oli unelma.

Mitäkö kuolasin?
No, ei ollut kuin kaksi kiinnostusta silloin: Bemu K 750 tai Honda VFR 750.
sport05.gif

Tällä kertaa ei niin tartte kuolata. Kuolaamisesta tulee jano.
Sen varaan ne olutkauppiaatkin laskee, onneksi!
033102beer_1_prv.gif

Nahkakauppiaiden, baarin ja ORGin tiskillä notkutaan.
Ei välttämättä tässä järjestyksessä. Tapaillaan!

-jami  
062802jumpie_prv.gif

edit: vaimon nahkasovittelut.

Pakkohan se on mennä josko ois uus v-max jo näytteillä.....
On sitä kumminkin odotettu jo muutama vuosi.

Mopot näkee muualla paremmin.
Perseitä ja nahkaakin on muualla tarjolla asiallisemmassa muodossa.
Dokaamiseenkin löytyy parempia mestoja.
Tingeli tangeliakin saa muualta, joten miksi?

Täytyyhän sinne mennä. Nyt aukeaakin jo torstaina.
Varuste puolelle menee hankinnat ja onhan siellä nähtävää vaikka kuinka
omg.gif

Varmaan tulee käytyä, ainakin jos lipun saa taas jostain ilmaiseksi.

Saako tuolta oikeasti halvalla nahkoja ylleen?

Itse sain halvat nahkabyysat viime messuilta.
Seuraavat messut saattaa jäädä väliin, kun tuo perheenlisäys on laskettu noille ajoille...
nixweiss.gif

Kai sinne poikien (siis 2-4:n lapseni) kanssa on tultava. Kypärää vois sovitella, ja onhan siellä muutakin ihmettelemistä. Tullut viime vuosina käytyä, joten miksi nytkään väliin jättäisi.

Tasapuolisuuden nimissä vaadin pyörien koristeiksi paidattomia hunkseja.
Hyi yi yi yi ei missää nimessä mittää hunkseja tai mitää muitakaa miespuoleisia keikistelijöitä..
crazy.gif
yyyyrgh.. kerran tai pari jossai muotimessuilla nähny hunkseja ja muita mallipojuja jotain esittelemässä ja siitä jo sai vuosisadan traumat.. aivan kamalia limasia ällötyksiä joka ikinen.. kiellettäköön he lailla mp-messuilta ainakin.
033102bebe_1_prv.gif

Itse en tiedä olenko seuraaville messuille menossa/tulossa.. saapi nähä.. yssin ei viitti että ihan seurasta riippuen. Enpä mä tiä mitä siellä tekis mutta oisha se ees vaihtelua arkeen.

Messuissa itsessään ei jaksa enää mikään kiinnostaa, kun ei ole ees mitään ostettavaa. Tai no nii, paitsi sitten niitä "halpoja" heräteostoksia..
blush.gif

Josko siellä Orggi taas ois edustettuna, ni jospa sitä siellä vaikka hengailis turisemassa ja ehkä Yksi olut
smile_org.gif
.

menossa olen,josko sitä sieltä tilailis sitten uuden takaiskarin,ellei käytettyä löydy.samaan syssyyn vois toki juoda oluen tahi kaksi..valmiiks jo ketuttaa muuten se,että siihen juoman odotukseen menee se puoli päivää,kun on ravintelit täynnä sinne jämähtäneitä ihmisiä...kele.camelback voisi olla kova sana,tarviikohan moinen jättää narikkaan
tounge.gif

Back