• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP08 - Moottoripyöränäyttely 31.1-3.2.2008

Ihme tuohua se ihan pienten lasten raudaaminen eri tilanteisiin/tapahtumiin. Eihän se muista kuitenkaan siitä mitään, vai onko vanhemmilla pakko päästä...
omg.gif

Olin paikalla torstaina ja tänään sunnuntaina. Varsinkin torstaina tosi väljää eikä näitä lastenvaunujen kanssa posottelijoita ollut paikalla. Olihan mullakin tytär mukana molemmilla kerroilla mutta 14- ja 16-vuotiaina ne onneksi kulkee jo ilman valjaita
smile_org.gif
. Hieno homma, että messut ovat auki kaikelle kansalle jo torstaina!

ite kävin perstaina ja sunnuntaina paikkailin näkemisiäni. parhaiten näistä päivistä tilaa oli sunnuntaina. sitten taas jotkut halvat ja kysytyt tavarat oli loppu. ainakin yhdet ajohanskat, joita kattelin, oli kokoja vain lapsille tai pienikätisille naisille jälellä. ostin yhdet koirienulkoilutushanskat mallia mx kynpillä jo perstaina ja su ostin vain yhdet kirkkaankelin arskat.

mielestäni kawaosasto oli hienoin ja näyttävin taas tälläkertaa. myös suikkasen osasto oli asiallinen ja väljä. jammulla ja pirellillä oli näteimmät tiput. oli toki ducellakin ihan pantavannäköisiä. miksei oikein hätäpäissään kawamimmejäkin voisi vokotella. muutamia lastenvaunuja sai väistellä sunnuntainakin. isotissisin oli perstaina fhran tai fdban vaaleisiin pukeutunut keimailija. varmaan oli ihan luomua, usotteko?

tarjontaa oli enemmän ja alue oli niin laaja, että kaksi päivää piti käyttää, että edes jotenkin ehti melkein kaikkea katsella. tuttuja ja outoja sai kans välillä jututella. hommasin neljä tee-paitaakin messuilta.

myös neekerinpusuja ostelin, niitä tosin ei saa enää semmoisina myydä, neekerinpusu-nimellä, kuten jokainen ehkä tietää.

ruoka yläkerran raflassa oli erinomaista. bomber-osasto oli upea ja seljaksen hyppyjäkin tuli nähtyä. nätein pyörä mielestäni oli se ahdettu kawasaki 750 zephyr. erikoisemmin ja epätavallisemmin tehty turbo kuin mitä aiemmin olen nähnyt.

myös artsi nyqvistiä ehdin jututtamaan. kovasti hierottiin jopa kauppoja möhköstä. aika poikia.

Torstaina kävin ja se 4 tuntia mitä oli aikaa, riitti vallan mainiosti kiertämiseen. Kiertämisen pystyi tekemään väljissä tiloissa ilman,että tarvitsi jonottaa mihinkään jos halusi just jotain tiettyä nähdä.
Paha vaan kun heräsi kauhea vaihtokuume.

On se yhtä pirua. Jos ei oo liikaa ihmisiä niin on liian vähän. Ja jos on sopivasti niin sillonkin tietävät mopoilusta vähemmän kuin minä ja ovat siten ärsyttäviä.

Voi kun ne järjestäs omat messut .Orgin besserwissereille, joilla mielipiteitä riittää joka asiaan vaikkei nyt aivan tietoa niinkään.
tounge.gif
Ja niitä .orgin besserwissereitä tuntuu löytyvän ihan muiden riesaksi asti...
biggrin.gif

Aina löytyy joku, joka ei tykkää ja tietää aina kaikkia muita paremmin.
baaa.gif

Taaskaan ei löytynyt vapasti hengittäviä resinkiboboja tälle koivelle... Ja hippasen huonolle myöskin näytti byysatkin olevan... Fack! Ollaanko me pienoiset ajavat naikkoset näin vähissä... Hain myöskin vapaasti hengittäviä syndeilä olevia hanskoja... Vi** u tästä selviä pelkästään lihottamalla.  
mad.gif

Mitä keskustelin toimittaijien kanssa , niin ääri kokojen saamisessa menee palttiaralla vuosi... Kaikkee kuulemma saa.... joskus
tounge.gif

Vi**u ja saa**na, kun on näin kääpiö. Per**le  
veryangry.gif

Nooh... Onneks sentään isäntä muokkaa pyörät sopiviks, oli niissä tehot mitä hyvänsä alle vuoden varotus ajalla
wink.gif
biggrin.gif

Eipä ole ennen näyttänyt Kawasakin vihreä yhtä pahalta. Ei oikeen sopinut kun zx-6r:ään. Oli tosi halvan näkösiä.

Positiivisiä yllätyksiä oli uuden pikkugikserin etuvalo ja blade kokonaisuudessaan.

Tytöt oli luonnossa paremman näköisiä kuin kuvissa...
blush.gif

Nyt messuilla pannaan se oma kulta konttaan sinne yleiseen ruuhkaan ja odotetaan,että kaikki varovat lattialla kuplaavia muksuja  
mad.gif

Haloo!!!!
En kyllä nähnyt yhtään konttaavaa muksua missään. Horjuvia aikuisia kylläkin, mutta mitä niistä. Ainahan noita on yleisötapahtumissa. Jos oikeasti näit kuplaavan muksun jossain lattialla konttaamassa, niin toivottavasti etsit käsiisi vanhemman ja teit sen mitä pitääkin eli tuuppasit muksun syliin ja toivotit hyvää kotimatkaa.

Ja on sekin ihme vaatimus, että elämä pitäisi lopettaa jos sattuu muksu syntymään. Toki saa niin tehdä, jos sille tuntuu. Itse en aio.

Huomasitteko, messuilla oli tarkoituksella panostettu nuorisoon? Miitti eli nuorison oma alue oli ennakkoon markkinoinnissa.

Ja mitä sitten? Tapahtuma on kaikille avoin, joten kyllä sinne mahtuu. Jos ahdistaa, kannattaa jäädä kotiin.

Nyt messuilla pannaan se oma kulta konttaan sinne yleiseen ruuhkaan ja odotetaan,että kaikki varovat lattialla kuplaavia muksuja  
mad.gif

Haloo!!!!
En kyllä nähnyt yhtään konttaavaa muksua missään. Horjuvia aikuisia kylläkin, mutta mitä niistä. Ainahan noita on yleisötapahtumissa. Jos oikeasti näit kuplaavan muksun jossain lattialla konttaamassa, niin toivottavasti etsit käsiisi vanhemman ja teit sen mitä pitääkin eli tuuppasit muksun syliin ja toivotit hyvää kotimatkaa.

Ja on sekin ihme vaatimus, että elämä pitäisi lopettaa jos sattuu muksu syntymään. Toki saa niin tehdä, jos sille tuntuu. Itse en aio.

Huomasitteko, messuilla oli tarkoituksella panostettu nuorisoon? Miitti eli nuorison oma alue oli ennakkoon markkinoinnissa.

Ja mitä sitten? Tapahtuma on kaikille avoin, joten kyllä sinne mahtuu. Jos ahdistaa, kannattaa jäädä kotiin.
Joistain tilaisuuksista ois varmaan hyvä jättää ne muksut kotio kasvamaan... Vai onko humalaisten aikuisten väistety lapsille mannaa?? Kaikki vanhemmat tavallaan
nixweiss.gif

Joistain tilaisuuksista ois varmaan hyvä jättää ne muksut kotio kasvamaan... Vai onko humalaisten aikuisten väistety lapsille mannaa?? Kaikki vanhemmat tavallaan
nixweiss.gif
Kyllä varmaan monistakin tilaisuuksista kannattaa jättää lapset, pienet varsinkin, kotiin mutta johan on ihme, jos pyöränäyttely sellainen on. Mielummin vähentää anniskelupaikkoja, jos alkaa tuntua siltä, että lapsia ei näyttelyyn voi humalaisten vuoksi tuoda.

Mainittakoon vielä, että itse olin paikalla lauantaina, ilman tytärtäni, ja pienessä sievässä aamusta iltaan mutta vuoden, parin päästä tilanne on toinen.

nixweiss.gif
Aivan. Kukin päättäköön itse. MP-messut nyt on vielä kevyttä kauraa, niitä humalaisia on siellä lopulta kovin vähän. Jos humalaisten väistelyn ottaisi tavoitteeksi, niin eihän sitä sitten tarvitsisi edes kaupassa käydä.

nixweiss.gif
Aivan. Kukin päättäköön itse. MP-messut nyt on vielä kevyttä kauraa, niitä humalaisia on siellä lopulta kovin vähän. Jos humalaisten väistelyn ottaisi tavoitteeksi, niin eihän sitä sitten tarvitsisi edes kaupassa käydä.
Jäkessäkin olis kesällä harvase vkoloppu ja viikollakin keskustassa liikkumis koelto tenavien kanssa... Nykyään järjetävät jos jonkin näköstä Jannen jamia puhumattakaan Puisto Bluesista.

nixweiss.gif
Jäkessäkin olis kesällä harvase vkoloppu ja viikollakin keskustassa liikkumis koelto tenavien kanssa... Nykyään järjetävät jos jonkin näköstä Jannen jamia puhumattakaan Puisto Bluesista.
Kukin taaplaa tyylillään, onneksi järjenkäyttö on sallittua jos sitä löytyy.
Omasta mielestäni lapset voi ottaa mukaan melkein joka paikkaan. Kuinka he muutoin oppisivat liikkumaan ja käymään eri tapahtumissa ja kasvamaan vastuuntuntoisiksi aikuisiksi.
Mikäli tarkoitus on vetää perskännit, niin voi tietenkin miettiä onko messut oikeapaikka siihen, edes meille vanhemmille.
Ei äidin ja isän tarvitse sulkeutua kotiin ja eristäytyä muusta maailmasta, kun jälkikasvua siunautuu.

Itse olen kulkenut 3 tenavan kanssa jos jonkin laisissa kissanristiäisissä, järkeviksi nuoriksi ovat kasvaneet vaikka humalaisia aikuisia ovatkin nähneet.
Ymmärrän että joitakin ottaa päähän nämä nk. hyökkäysvaunu mammat jotka ryysäävät pahimpaan ruuhkaan asenteella minä ensin.

Lisäks ihan esimopedi-iässä olevia nassikoita, joilla 4-5 vuotta venattava ekaan mopoon (siis mopediin) vaeltelee ja kerää tarroja. Eiks niille vois järkätä jonkun oman tapahtuman että kiinnostus pysyis ja kehittyis.
omg.gif
On sullakin murheet. Minulla oli mukana kaksi alamittaista, tunnustan. Rattaissa kulkeva ei pääse minkään kaksipyöräisen ohjaimiin vielä pariin vuoteen vaikka kovasti yrittää tallissa kyytiin kiivetä. Toinen haaveilee Ajo Motorsportin MiniGP Academystä. Ikää ei ole vielä niin paljon, että saisi hakea. Alaraja on 8v. Käytiin kuitenkin tutustumassa aiheeseen Hondan osastolla ja haastattelemassa toiminnasta. Lisäksi etsittiin pieniä ensimotoja, joita olikin tarjolla runsaasti. Muuten niitä on Suomesta vaikea käydä räpläämässä. Ja sitten sinun mielestä ollaan väärässä paikassa.

Juu, ja minä kävin vieläpä pari oluttakin nakkaamassa.
tounge.gif

Mitä jos keskittyisit ihan siihen omaan messuvierailuusi ensi vuonna ja annat muidenkin olla ihan itse väärässä paikassa?
Isit ja äidit ovat aina oikeassa ja joka paikassa,kun ovat aina mahdollisia asiakkaita!!!!!
confused_orig.gif

Totta tuo asenne tulee itsellekkin,kun mamma tekee sellaisen?
mad.gif

Haloo!!!!
Ihme tuohua se ihan pienten lasten raudaaminen eri tilanteisiin/tapahtumiin. Eihän se muista kuitenkaan siitä mitään, vai onko vanhemmilla pakko päästä...
omg.gif

Vitun pellet. Pitäiskö messuilla jättää käymättä, koska on pieni lapsi? Häh?

Ja, joo, kaikilla EI ole mahdollisuutta "viedä lasta hoitoon siksi aikaa"

He-hee. Pikku sohasu ja tosi-tosi mopoilijat vetää niin ison herneen nenään ettei henki meinaa kulkea. Ota pian pois ettei rupee itään. Punotat jo.  
kaboom.gif

Mahtuuhan tonne messuille kaikki, nixwisserit ja muut tosikot.
biggrin.gif
Kukahan se sen valitusviestin kirjoitti "te ja te ootte väärässä paikassa"?
biggrin.gif

Hienoa, että lopulta kuitenkin mielestäsi sinne mahtuu kaikki. Alunperin sai ihan toisenlaisen kuvan.

Kuvien perusteella aika viimevuotiseen tapaan messut menneet: Helvetisti porukkaa, uudet pyörät rivissä ja samat tsubut osastoilla mitkä oli viimekin vuonna.

Sit oli kai se joku Tarzan, sitä en onneksi kuvista löytänyt
biggrin.gif

Back