• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP07 näyttely, oletko menossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sarkka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

MP07 näyttely, oletko menossa -

• 1. Käyn sunnuntaina

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Käyn lauantaina

• 3. Käyn perjantaina

• 4. Käyn useampana päivänä

• 5. Olen esillelaittajana

• 6. Ehkä käyn, ehkä en

• 7. En käy

• Ääniä yhteensä
    0
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Viime keväänä mentiin lauantaina heti ovien avauduttua ja peri ekaa tuntia oli hyvinkin rauhallista. Samat eväät ensi keväänä tai sitten perjantaina heti aamusta.

Ehkä käyn, ehkä en... Vaikka monena vuonna on tullu putkeen oltua, nyt ei tunnu mitenkään pakolliselta...
nixweiss.gif

ehkä käyn, ehkä en.

no meen kuitenkin - mutta minä päivänä sitä en tiedä. vielä. varmaan kuitenkin lauantaina. väljää ja mukavaa
tounge.gif

Yleensä oon käyny lauantaina, mutta eihän siinä ryysiksessä mitään järkeä ole. Eli nyt perjantaina tai sunnuntaina...

Pitänee käydä. Sunnuntaina voisi krapulaa mennä viettämään sinne. Siellä on hyvä sitten tasoitella vähän ja pienessä tulee osteltuakin enempi, kun mikään ei maksa mitään.

Toivottavasti pääsee perjantaina heti aamusta niin näkee jotain muutakin kuin ryysistä. Ja kun ihmisiä alkaa tunkemaan, voikin siirtyä baarin puolelle

Onkos siellä sunnuntaina vielä täysi rähinä päällä vai alkaako se olee jo tyhjillään?
Itse voisin mennä sinne sunnuntaina kun olis jotain osteltavaakin niin voisi "rauhassa?" katsella.

Sekä varmaan perjantaina tulee käytyä.

Perjantaina sitä jo täytyy päästä heti klo 10, kerran olen ollut lauantaina ja sen jälkeen päätin että perjantai ja heti klo 10.

Monen monta kertaa olen Helsingin mp-näyttelyssä ollut, joten miksi skipata hyväksihavaittu perinne (: En taida edes muistaa milloin olin messuilla ensimmäisen kerran, mahdollisesti joskus kymmenvuotiaana. Messuja ei vain voi jättää väliin
062802jumpie_prv.gif

Sunnuntai on meidän perheelle ollut aina vakipäivä. Aiemmin mentiin perheen kesken, nykyään seudun motoristiporukan kanssa.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back