• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP tavaraa Lidl 12.03.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matso
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
viime vuonna kajaanin liidelistä tavarat loppui,ainakin ne mitä olisin tarvinnut,noin 5:ssä minuutissa!tavaraa varattu niin vähän että jos et ole aamulla ennen aukaisua oven rivassa niin ilman jäät!
sad_orig.gif

Jos maanantaina muistan ja ehdin käydä Lidlissä niin pitää tuota selkäpanssaria käydä tarkastelemassa. Eiköhän se tyhjää parempi ole, jos selkä joskus jostain syystä joutuu iskun vastaan ottamaan, kun vaan istuisi päälle niin, että tulisi käytettyä.

Eikös joku kertonut noista hansikkaista aiemmin, että vedenpitävyys on tehty muovikelmu-texillä.

Tuli vuosi sitten kypärä ja suojahuppu ostettua lidlistä,kypärä
pettymys ja suojapeitto turhan tuhtia tekoa,ei ainakaa mukana viitsi rahdata,voi sopia paremmin tallin nurkkaan unohdetun pyörän niskaan.

Viime keväänä ostin nuo hanskat varahanskoiksi, jos sattuu toiset läpimäräksi kastumaan. Taitavat nuo Lidlin hanskat olla vieläkin pyörän penkin alla käyttämättöminä. Hyvin ovat toimineet!  
wink.gif

Oon mä niitä hanskoja viileellä kelillä pitäny ( en sateessa ) ja hyvin toimi.

itte en oo viel lidlin tuotteisii sortunu mut kypäräpuhelinnäytti halvalta mutta kuten joku sanoi ei oo hyvä.
Kypäräpuhelin on ihan käypänen , mutta ei tahdo kotona aina emännän kans` viittiä kypärä päässä olla . Ajoon ei kannata lähteä näiden puhelimien kera . Eikä toimivaa saa halvalla .
Juu,toimi joten kuten alle 20 km/h vauhdissa.Sisä käyttöön varmaan ihan hyvät.

eikö tämä ole viellä saanutkaa viimevuotista vastustusta
wink.gif

no enivei joka vuosi olen ostanut tuon tukivyön ja kestää
ainakin yhden kauden,akku laturi se jaksaa "yllättää" jo silloin
kun sen ostin testasin tyttären skootterin akkuun,oli ollut
varaston hyllyllä 2-vuotta ja se tuo laturi "elvytti" kuntoon
nyt talven aikana oli oma akku (siis pyörän) josta löytyi
leima 08/99 ollut jo yli kuukauden latingissa eikä valo edes
himmentynyt,viime viikolla kun menin talleille niin vihreä
valo oli sammunut ja pyörä lähti helposti käyntiin,joten
pakko sanoa että tuo ko: firman laturi "herättää kuolleenkin".

Nii,että onkohan nuo että"hipun sontaa" vaikka on sopuhintaa?
jaa,jaa...vituttaahan se viiskybääkin heittää susille kun sekin olis rahaa kunnon saappaissa.Eipä nuista kalosseista varmaan vielä kukaan mitään tiedä,mutta vähän päästä voidaan olla taas astetta viisaampia.

Oon mä niitä hanskoja viileellä kelillä pitäny ( en sateessa ) ja hyvin toimi.
Ihan kelpo viileän kelin hanskat on ollu (kolmas kausi alkaa) ja hinta kohdallaan. Yllätyin tukevuudesta ja istuvuudesta, paljon huonompia tuplahintaisia tuli messuilla soviteltua.....
smile_org.gif

Ja siitä ns. vedenpitävyydestä ja kalvoista. Monen näköistä ja hintaista tumppua on vuosien varrella kädessä ollut, mutta ainoa VEDENPITÄVÄ on ollut vanha Rukan pussirukkanen ja sekin suusta jesseteipillä tiivistettynä..
062802moto_prv.gif

Oliskohan nuo "ajosukat" minkäänlaiset? Alkukeväästä tuppaa jalat kostumaan ja sitten on yleensä varpaat jäässä.Kengät kyllä pitää veden ulkopuolella,mutta ei noihin kyllä villasukkaa tungeta.

Back