• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP tavaraa Lidl 12.03.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matso
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Kotka
Mp releitä

Taas ois myynnissä MP kamppeita halvalla, itse ostin viimevuonna no peitteet ja ihan OK tuotteita ovat, tosin kypäräpuhelin settiin ei kannata sortua
biggrin.gif

Joo topicissa typo jota ei voi korjaa
withstupid.gif

tosin kypäräpuhelin settiin ei kannata sortua
biggrin.gif
Tuo on muuten omituinen kapine. Aina silloin tällöin sen kanssa on tapeltu, yleensä huonoin tuloksin. Mutta joskus härpäkkeet osuvat molemmilla kypäriin siten, että värkki toimii mainiosti! Pitäisi varmaan ajan kanssa tutkailla, että miksi se mikki on niin pirun kranttu asettelustaan.

Ennen on tullut ajateltua "Mitäh! MP-kamaa Lidlistä?! No way
talktohand.gif
", mutta kai sitä voisi alusvaatetta sekä huppua käydä hakemassa. Mihinköhän tuosta kypäräpuhelinsetistä on? Tosin ei hintakaan ole paha mikäli on sutta ja sekundaa. Ja takuutakin kiitettävästi.
062802jumpie_prv.gif

Tollanen peite kyl tarvii käydä hakeen jos viel huomenna on. Kyl toi musta/hopee sopii paremmin ku sininen mun mopoon
smile_org.gif

edit: Jaa nehän alkaaki vast ens viikol noi tarjoukset huh

Itellä Lidlistä yhdet ajohanskat. En kyllä niitä hirveesti käyttänyt, kun ovat todella p*skat. Kaveri osti suojapeiton ja huomasi kotona, että ei saa käyttää: jos pyörässä on vahattu pinta, jos tuulista, jos pölyä maalipinnassa, auringon paisteella... En kyllä Lidliä itse suosi.

Kaveri osti suojapeiton ja huomasi kotona, että ei saa käyttää: jos pyörässä on vahattu pinta, jos tuulista, jos pölyä maalipinnassa, auringon paisteella... En kyllä Lidliä itse suosi.
Tottakai siinä on kaikki mahdolliset kiellot, ettei tarvitse missään vaiheessa korvata kuluttajalle pilaantunutta maalipintaa... samat ohjeet varmaan pätee muihinkin peittoihin? Mulla ainakin toi Natsisiwan peite toiminut hyvin, kestänyt tuulet ja tuiskut sekä ajoittaisen jäätymisenkin.. Eli on ollut ihan hintansa väärti
smile_org.gif

Back