• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP-Suunnistus -08,  6.-7.9.2008

Jos meidän parisuhde tästä vielä syvenee, pitää mun ehdottomasti opetella pari pikku juttua, kuten oikea ja vasen... Jos osottaa sormella vasemmalle, ei saa koputtaa oikeaan olkapäähän jne. Ihme, ettei pahemmin eksytty
biggrin.gif

Kiitos ja kumarrus ratamestarille, kyllä oli kivaa.
Kuljettajalle kiitos, kun et polttanut käämejäs pahasti.

Helpommin tuo olis yksin menny
Jos oikea ja vasen menee sekaisin, niin vuokratkaa Pitkältä sivuvaunupyörä seuraavaan kisaan. Sitten voi opastaa kuin autosuunnistuksessakin: "sulle, mulle".

Huomasin muuten tuon kuvan myös ja sanoisin, että helpommin olisi mennyt, kun olisi pysynyt street-luokan reitillä. Tuon lenkin varrelta löytynyt kyltti kuului All Roadeille
tounge.gif

Ratamestari muuten varaa sut jonkun sopivan kerran tullen autosuunnistuskisaan kartturiksi. Olisi kiva joskus ajaakin, kun yleensä olen lukenut karttaa silloin harvoin kun olen kisoissa käynyt.

Huomasin muuten tuon kuvan myös ja sanoisin, että helpommin olisi mennyt, kun olisi pysynyt street-luokan reitillä. Tuon lenkin varrelta löytynyt kyltti kuului All Roadeille
tounge.gif

Ratamestari muuten varaa sut jonkun sopivan kerran tullen autosuunnistuskisaan kartturiksi. Olisi kiva joskus ajaakin, kun yleensä olen lukenut karttaa silloin harvoin kun olen kisoissa käynyt.
Eikös siellä roskiksen takana ollu kuitenki pari kylttiä? Joissain kohdissa kävi kyllä mielessä, että onkohan se **ttuillakseen antanu meille ihan oman kartan.

Ja siellä valimon tolpan takana kun oli se All Road kyltti pistin senkin ylös ja streetin kyltin kahteen kertaan kun en tienny missä järjestyksessä ne piti nähdä ja jälkeenpäin selvis ettei pitäny nähdä ku toinen
biggrin.gif
Ilmankos meinas paperi loppuu kesken. Sanoin kavanakille kirpparin kohdalla, että enää ei oo tilaa ku maali ajalle.

Mitä tulee tohon varaukseen tulee, ukkokultaa on jo infottu aiheesta
smile_org.gif

Oli tosi kiva kokemus. Lähdin eilen ajelemaan kotiin ennen tulosten julkistamista ja nyt kun ne katoin, niin yllätyin postiivisesti. Kokonaiskilpailun 3 sija oli mulle aika yllätys. Odottelin kylläkin sijoitusta tulosluettelon lopusta.

Ilman muuta ensi vuonna mukana. Suosittelen kaikille.

Kiitokset järjestäjille hyvästä kisasta.
062802jumpie_prv.gif
Sua olis palkinto odottamassa mun eteisen lipaston päällä. Jos pyöräsi kaipaa vahaa, niin ilmoita osoitteesi tai katsotaan törmätäänkö jossain muuten vielä tämän syksyn aikana.
Mun osoite on :
Mikonkatu 25 A 4
28100 Pori.
Olispa tullut puheeksi, että olet Porista niin olis vaha tullut kotiin meidän matkassa.

Happi

Oli tosi kiva kokemus. Lähdin eilen ajelemaan kotiin ennen tulosten julkistamista ja nyt kun ne katoin, niin yllätyin postiivisesti. Kokonaiskilpailun 3 sija oli mulle aika yllätys. Odottelin kylläkin sijoitusta tulosluettelon lopusta.

062802jumpie_prv.gif
Sua olis palkinto odottamassa mun eteisen lipaston päällä. Jos pyöräsi kaipaa vahaa, niin ilmoita osoitteesi tai katsotaan törmätäänkö jossain muuten vielä tämän syksyn aikana.
Mun osoite on :
Mikonkatu 25 A 4
28100 Pori.
Olispa tullut puheeksi, että olet Porista niin olis vaha tullut kotiin meidän matkassa.

Happi
Markus osaa naamioitua niin hyvin... Porilainen joka tietää mikä o'rrotvalli... Toisaalta, puhuu edelleen hernekeitosta, eikä hernekkeitosta
tounge.gif

062802jumpie_prv.gif

Ja julkiset kiitokset minultakin, kun nyt järkkäsin itseni tänne palstoille kirjoittamaan. Ehdottoman hauskaa ja ensi vuonna olen mukana molempina päivinä - jos vaan henki pihisee ja "kisa" järjestetään
smile_org.gif
.

-Anssi

062802jumpie_prv.gif
Mun osoite on :
Mikonkatu 25 A 4
28100 Pori.

Happi
Markus osaa naamioitua niin hyvin... Porilainen joka tietää mikä o'rrotvalli... Toisaalta, puhuu edelleen hernekeitosta, eikä hernekkeitosta  
tounge.gif
Puhuu katkera mies Nokialta.
033102bebe_1_prv.gif

Kuvia löytyy isoina,eli jos tarvetta niin sähköpostiosoitetta yyveenä,niin laitan tulemaan.Ja jotain tietoa ajopelistäkin,että löytyy oikeat kuvat.

Back