• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP-Suunnistus -08,  6.-7.9.2008

thumbs-up.gif
kelit parani siinämäärin hyväksi että mukana ollaan  
062802moto_prv.gif
taisi jo takapenkille kartturikin ilmottautua  
tounge.gif
Loistavaa
062802jumpie_prv.gif

Ja lähtöaikanne onnnnnn .... ..... .....
Onnenpyörä pyöriiii ......
Klo 13:28
062802moto_prv.gif

Kuka uskaltautuu kyytiin? Lähtölista on juuri arvottu, joten siihen nimi ei ehdi, mutta kuskin nimi riittää ja karttamaksukin on pyöräkuntaa kohti.

Lähtölista ja sen mukaiset lähtöajat on arvottu. Lähtöpaikka Loukun kylmäasema Tammelassa. Kahvila-ravintolasta saa ostaa vatsan täytettä ja pihalta tankin täytettä. Ensikertalaisille tai muuten preppausta kaipaaville Uotilan Ari pitää pienen oppitunnin klo 12:30 alkaen. Retin kartat saa käteensä 2min ennen omaa lähtöaikaa.

Tervetuloa mukaan kilpailemaan tukijoidemme (Kosken Rengashuolto, Salon Pyörä ja Mopo, Sporttikone Somero, Salon Automyynti … lista kesken vielä) lahjoittamista tarve- tai muistoesineistä.

-Timppa-

Klo Nimi Luokka

13:00
13:02
13:04
13:06
13:08
13:10 Panula-Ontto Vesa   A
13:12 Vuorisalo Timo   S
13:14 Uski Jouni   A
13:16 Etolin Tapio   S
13:18 Halme Jarno   A
13:20 Suovo Ilpo   S
13:22 Rasimus Timo   A
13:24 Lehtinen Tommi   S
13:26 Okker Teemu   A
13:28 Salmela Kai   S
13:30 Karppinen Anssi   A
13:32 Syrjä Mikko   S
13:34 Holopainen Jyrki   A
13:36 Mälkki Anssi   S
13:38 Pullinen Juha   A
13:40 Koivuniemi Jan   S
13:42 Kemi Lauri   A
13:44 Leino Markus   S
13:46 Henriksson Harri   A
13:48 Myllymäki Kari   A
13:50 Petrimäki Arttu   A
13:52 Nieminen Vesa   A
13:54 Saarilampi Jari   A
13:56 Soukko Tomi   A
13:58 Korvenranta Sakari   A

Klo Nimi Luokka

Tää on kyllä NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN kallista vi**uilua ettei kalliimmaksi enää mene... Minä lähtemässä ekana S(treet) luokassa
omg.gif
... NOOOOOOOOOOOOOOOH, katotaan mistä löydän itteni illalla. Minua ei kannata sitten seurailla
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Klo Nimi Luokka

Tää on kyllä NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN kallista vi**uilua ettei kalliimmaksi enää mene... Minä lähtemässä ekana S(treet) luokassa  
omg.gif
... NOOOOOOOOOOOOOOOH, katotaan mistä löydän itteni illalla. Minua ei kannata sitten seurailla
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Kamera seuraa,tai ainaskin yrittää.
tounge.gif

omg.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Kamera seuraa,tai ainaskin yrittää.
tounge.gif
[/QUOTE]
Ja kalliimmaks käy koko ajan
crazy.gif

Saattaa tulla mulle pari-kolme virhepistettä kun pyrin poistumaan paikalta riittävän nopeasti
biggrin.gif
tounge.gif

Jumalaut... Tää on JUST mun laji, kerrankin laji jossa mä saan stanan paljon pisteitä...
biggrin.gif
biggrin.gif
Jostain vtun syystä ne kuitenkin väittää että olen sijalla 8(/9)
nixweiss.gif

Mulla ei oo kyllä tän pyöräkunnan kartturista mitään positiivista sanottavaa
cool.gif

Iso kiitos kaikille osallistuneille
bowdown.gif
Väkeä oli lähtenyt liikkeelle kiitettävä määrä aikaisempiinkin vuosiin verrattuna. Mielestäni näin vain hymyileviä ihmisiä.

Kisan tulokset erittelyineen löytyvät täältä. Myös aikaisempien vuosien statistiikkaa ja kuvia samassa paikassa.

Oli tosi kiva kokemus. Lähdin eilen ajelemaan kotiin ennen tulosten julkistamista ja nyt kun ne katoin, niin yllätyin postiivisesti. Kokonaiskilpailun 3 sija oli mulle aika yllätys. Odottelin kylläkin sijoitusta tulosluettelon lopusta.

Ilman muuta ensi vuonna mukana. Suosittelen kaikille.

Kiitokset järjestäjille hyvästä kisasta.
062802jumpie_prv.gif

Oli tosi kiva kokemus. Lähdin eilen ajelemaan kotiin ennen tulosten julkistamista ja nyt kun ne katoin, niin yllätyin postiivisesti. Kokonaiskilpailun 3 sija oli mulle aika yllätys. Odottelin kylläkin sijoitusta tulosluettelon lopusta.

062802jumpie_prv.gif
Onneks mä hoidin sen loppupään kunnolla. Kuten aiemmin jo totesinkin, tää on laji missä mä vaan osaan kerätä pisteitä
biggrin.gif

Onnea kaikille voittajilla ja tietty kiitokset hyvistä järjestelyistä ja seurasta "varikolla"
062802jumpie_prv.gif

Nyt täytyy ruveta virittelemään mopoon karttatellinkejä, niin ensvuonna tuun näyttään mistä kana kusee
cool.gif

062802jumpie_prv.gif
Sua olis palkinto odottamassa mun eteisen lipaston päällä. Jos pyöräsi kaipaa vahaa, niin ilmoita osoitteesi tai katsotaan törmätäänkö jossain muuten vielä tämän syksyn aikana.

Ennen kuin kukaan ehtii saada väärää käsitystä katureitin maastosta,
img1451602.jpg

niin Uskin Jouni ajoi All Road luokassa Cebarillaan. Toisaalta, ei tuo näytä vehkeistä kiinni olevan vaan miehestä
bowdown.gif

062802jumpie_prv.gif
Sua olis palkinto odottamassa mun eteisen lipaston päällä. Jos pyöräsi kaipaa vahaa, niin ilmoita osoitteesi tai katsotaan törmätäänkö jossain muuten vielä tämän syksyn aikana.
Mun osoite on :
Mikonkatu 25 A 4
28100 Pori.

sport05.gif
voittohan sieltä tuli  
thumbs-up.gif
iso kiitos ränkälle hyvästä kartan tulkinnasta  
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Jos meidän parisuhde tästä vielä syvenee, pitää mun ehdottomasti opetella pari pikku juttua, kuten oikea ja vasen... Jos osottaa sormella vasemmalle, ei saa koputtaa oikeaan olkapäähän jne. Ihme, ettei pahemmin eksytty
biggrin.gif

Kiitos ja kumarrus ratamestarille, kyllä oli kivaa.
Kuljettajalle kiitos, kun et polttanut käämejäs pahasti.

Helpommin tuo olis yksin menny

Back