Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mopottaja sanoi:Ainakin pysäköinnin arvostus nousee ensi viikolla, joten varmaan tulee lisää parkkipaikkojakin: HS
nilindgr sanoi:Onko tähän mp-pysäköinnin ajanjaksoon tullut muutos vuoden 2006 jälkeen? Ainakaan Bulevardille ei ole vielä ilmestynyt mp-parkista kertovaa kylttiä.
Ja lisäksi näissä kannattaa muistaa, että halliin pitää sisääntullessa leimata matkakortti. Eli toki kustannus on hieman enemmän kuin kaksi euroa, mutta silti ihan kohtuullinen, jos autoa pitää pitää parkissa koko päivän.C1-200 sanoi:Kannattaa myös muistaa edullinen liityntäpysäköinen esim. Ruoholahden metroasemalla 12h / 2 euroa.
Matkustajanopas
T:Hessu
C1-200 sanoi:Kannattaa myös muistaa edullinen liityntäpysäköinen esim. Ruoholahden metroasemalla 12h / 2 euroa.
Matkustajanopas
T:Hessu
tharenth sanoi:Olen pari kertaa yrittänyt päästä tuonne sisään sieltä Länsiväylälle lähtevässä tunnelissa mutta portti ei ole auennut. Väitti ettei ole ajoneuvoa eikä antanut lippua.
Onko tuossa jokin juju että pääsee mopedilla sisään?
Koitin vekslata pyörän paikkaa ym. mutta tuloksetta.

Minulla oli joskus autolla kyseisestä hallista poistuessa joku lippuhässäkkä ja silloin kyllä saivat sen puomin auki ihan sieltä jostain valvomosta. Ei siis tarvinnut peruutella ja lähteä mitään lippuja hakemaan.pleksi sanoi:Tuosta ensin mainitusta ongelmasta muistaakseni selviää painamalla jotain "puhelu" nappia siinä puomilla. Neuvovat hakemaan lipun asiakaspalvelupisteestä.
Joskus ovat olleet laiskoja ja kysyneet, että mahdunko ajamaan puomin ohi. Ja aika usein olen itse ollut laiska enkä ole viitsinyt kysellä, vaan![]()
villho sanoi:Minulla oli joskus autolla kyseisestä hallista poistuessa joku lippuhässäkkä ja silloin kyllä saivat sen puomin auki ihan sieltä jostain valvomosta. Ei siis tarvinnut peruutella ja lähteä mitään lippuja hakemaan.
Lazarus sanoi:Pari viikkoa sitten vissiin loppui jonkun parkkipirkon lomat Katajanokalla, kun siellä oli harrastettu samaa. Kaikki lähialueen tienvarsiparkatut kaksi pyöräiset sakotettu. Parhaimmat niitä vissiin sai kahtena päivänä peräkkäin.

GuessWho sanoi:Skatta on maailman pahin persreikä mitä tulee parkkimaksuihin. Itse keräsin 1½ vuodessa noin 630 euroa maksettavia. Siellä asuu parkkipekan mukaan parisenkymmentä eläkeläisihmistä jotka ei kuulemma muuta tee kuin soittavat pysäköinninvalvontaan aina ja heti kun havaitsevat laskutettavaa. Parhailla on kuulemma sitä varten ostetut huippukiikarit jopa![]()