• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mp-onnettomuus Tuusulanväylä 30.6.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pecha
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ajelin Tusbyvägeniä landelle päin melko tarkalleen 16.40, ja kehä III:n kohdalla vastakkaisella puolella, kehältä Helsinkiin päin tulevalla kiihdytyskaistalla oli pyörä könöllään, ja joku makasi liikkumatta maassa n.5 metriä sen etupuolella. Joitakin autoja oli pysähtyneenä siinä kohti, vaikea sanoa, olivatko olleet osallisena onnettomuudessa. Näytti olevan apujoukkojakin jo paikalla. Pahoittelut jos havaintoni epätarkkoja, olin itse kääntymässä kehälle ja oli sen verran ruuhkaa, ettei kovin paljon joutanut kurkistelemaan muualle.

Toivottavasti ei ole sattunut pahemmin. Hyvä ystäväni oli aikanaan ihan hilkulla erota EMPY:stä tuossa samassa rampissa, se tosin tapahtui aivan rampin alkupäässä, ja koko liittymäkin oli 12 vuotta sitten melko toisenlainen.

Ajoin myös tuosta kohdasta, aikalailla heti onnettomuuden jälkeen. Paikalla oli sen verran autoja jo pysähtyneenä että en itse jäänyt enään siihen, mutta poliisille ilmoitin aiheesta. Ilmeisesti tosiaan olin aika heti onnettomuuden tapahtumisen jälkeen siinä koska poliisilla ei vielä tuolloin ollut tietoa onnettomuudesta.

Moottoripyörä oli joku pikkasen massiivisempi Kustomi, villi veikkaus olisi trumppa. Mies nojasi/istui kaidetta vasten ja oli hyvin järkyttyneen näköinen. Ilmeisesti kyydissä ollut henkilö oli se joka oli maassa hyvin tuskaisen näköisenä.

Pyöränosia oli jonkun verran tiellä. Jalkatuen näköinen krominkappale oli revenneenä pyörän vieressä.

Tapahtumaa en nähnyt, joten en myöskään rupea spekuloimaan mitä tapahtui. Enkä osaa sanoa oliko pyörän vauriot tulleet kaiteesta vaiko auton kyljestä.

Toivottavasti ei tullut pahoja vammoja kummallekkaan.

Iha
033102ass_1_prv.gif
toi liittymä! meinannu rekalla jyrätä pari kotiloo ku eivät kattele yhtää!

Iha
033102ass_1_prv.gif
toi liittymä! meinannu rekalla jyrätä pari kotiloo ku eivät kattele yhtää!
Eikös tuo nyt suhteellisen normaali moottoritieliittymä ole, ainakin siinä kohti missä kolari oli tapahtunut?

Se on kyllä totta, että pääkaupunkiseudulla autoilevien joukosta löytyy nykyisin hämmästyttävän paljon heitä, joiden maailmassa ei mitä ilmeisimmin taida olla olemassa ketään muita kuin vain he itse. Motoristin näkökulmasta tuollaiset isomman oikeudet on kyllä aika persiistä.

no joo, tuo on kyllä totta. Ajan nykyisin melkein pelkästään mp:llä niin eipä ole tullut kiinnitettyä asiaan huomiota.

Back