• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP Öljyistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MarttiS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
MP Öljyistä

Minä laittaisin Mobil Rally Formula öljyä isoihin katupyöriin,(japseihin)
Petter koe moottori, nesteen Labrassa öljy kesti 20000 km viskositeetin huonontumatta, en laittais märkäkytkin pyöriin.:)http://static.moottoripyora.org/smile/smile.gif
PS. Mitä öljyä laittaisitte Kawan 450 KXF crossiin? Suositus 10w40 tai 10w50 erittäin kuumassa ajossa

Riippuu millä hyrrävoimilla moottoria käännetään ja polkeeko kone myötä vai vastapäivään? En tiedä miten tämä tuossa sinun pyörässä on mutta vastaus on: delvac

ps. turbota se tai myy ja osta turbobusa.

Juu, no nyt alko tapahtumaan sitten.......:)-

(Talavihorroksessahan tämä saitti jo onkin ollut piiiiitkään, paitti mitä nyt tuo tulevaksi suunniteltu vero, ja siitä keskustelu....=)

mchuurre sanoi:
Juu, no nyt alko tapahtumaan sitten.......:)-

(Talavihorroksessahan tämä saitti jo onkin ollut piiiiitkään, paitti mitä nyt tuo tulevaksi suunniteltu vero, ja siitä keskustelu....=)

Tän on pakko olla hallituksen salajuoni, että saadaan puheet pois mp-verosta. Mitään muuta syytä en keksi tälle säikeelle.

vastaohjauksen kannalta ei ole sama yhtyykö edelliseen vaiko peräti kakkoseen, koska myös rungon asento ja jättö vaikuttaa käytettävän viskositeetin määrään ,noin äkkiseltään...

aika nopeasti lähtee nykyisin ORG. tunnusteemat , kun jo kahden ensimmäisen vastaajan toimesta kaikki on mainittu:grin:

Minä laittaisin erittäin isoihin katupyöriin Delvakkia. Kuumana käyviin nelaricrosseihin laittaisin Castrol 10w60, koska sitä käytetään myös bmw motorsportin tuotteissa erittäin vaativissa olosuhteissa. Kestää mm. Useita kierroksia täyskaasulla ajoa Nordschleifella.

Mitäs sit kun verot nousee, eikä köyhän rahat riitä mopoiluun?
Mulla on kaapissa 20w50stä vai olisko delvakki parempaa köyden rasvaamiseen?
Mites liukkarina jos paikat palautuiskin vuosien tärinästä hd:llä ajellessa?

Spirit sanoi:
Mitäs sit kun verot nousee, eikä köyhän rahat riitä mopoiluun?
Mulla on kaapissa 20w50stä

Tuhon on helppo ratkaisu.... ajat koneen lämpimäksi ja sitten valutat vanhat öljyt alusastiaan... kun tunnin päästä öljy on jäähtynyt talllin kylmällä lattialla, niin kaada se takaisin koneeseen... Säästyy vielä nuo 20W50 set pahan päivän varuille:thumbup:

Saako sitä mobilia myös bmw rally formulana? Sillai, että on pyörän kuva kanssa. Siinä pänikässä. Toivoo Api.

Mietinkin juuri että mitähän öljyä sitä B-kingiin kaataisi, mutta täältähän se vastaus löytyikin.

Back