• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mp näyttely -08

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mopoko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mp näyttely -08 - Kannattiko käydä

• Kyllä

Ääniä: 0 0,0%
  • Ei

• No jaa

• Ääniä yhteensä
    0
Jep, Jep Kyllä kannatti
062802jumpie_prv.gif

Oltiin torstaina heti kun avattiin, todella onnistunut reissu. Ei ollut tunkua mihinkään ja sai mitä halusi. Voin suositella tuota aikaa lämpimästi jatkossakin.

käytiin sunnuntaina. mukavasti pääsi kokeilemaan kaikkia mitä halusi. eipä tuolta jääny oikein mitään mikä olisi ihan must juttu. no olihan se B-Kingi ihan jees

sopivan väljääkin sunnuntaina oli.ei tarvinnu ryysätä ja ahdistua
thumbs-up.gif

Lauantaina tuli käytyä ja porukkaa riitti. Asia kun oli jo ennakkoon tiedossa, niin eipä tuo pahemmin ahdistanut.

Hyviä tarjouksiakin tuli hyödynnettyä. Kun jaksoi tingata, irtosi ajokampetta alle kivijalkakaupan syyshintojen.

Ainoa huono asia messukäynnissä oli se, että ajohalut heräsivät oikein voimalla. Pitänee viedä videotykki autotalliin, laittaa Ghostriderit pyörimään ja pöristä itse mopon satulassa, kun täällä peräpohjolassa lunta tulee vaan lisää.
062802moto_prv.gif

tänä vuonna jätin suosiolla väliin (ei ois aikaa ollu muutaku käydä äkkiä pyörähtämässä), mutta jospa sitten ens vuonna oikein ajan kanssa

... kun kerrankin näkivät tissejä livenä.
Mä en nähny kuin vähän yläreunoja ..
bawling.gif
..
Taaaaaaas ne pimut peittivät näkyvyyttä mopoihin! Törkeeeetä!
crazy.gif
Täyty pyytää tyttöjä sivuun että pääsi päälle.
sad_orig.gif
Parempia muijia löytää hesan yökerhoista ja ei tarvitse sen homman pelkkään katselemiseen jäädä. Pyörät ovat parhaimmilaan kun itse pääsee kylmätyypeille/ajamaan ja muijat näyttää parhailta mun päällä.
Eihän tuossa ollutkaan kenen päälle !
tounge.gif
wink.gif
baaa.gif

Uusi kypärä ja selkäpanssari matkassa kotiin messuilta, että kyllä kannatti.
blush.gif

Vastasin "no jaa", koska eipä tuolla mitään ihmeellistä ollut. Kaikki ne asiat/tavarat joita lähdin hakemaan, puuttuu edelleen. Aika turha reissu siis.

Ihan hieno näyttely oli, mutta ihan liikaa ihmisiä
biggrin.gif

Lauantaina oli niin kova ruuhka että just ja just mahtu liikkumaan siellä ja koeistuttaviin pyöriinkin oli melkeen kaikkiin jonot.

Ehkä enemmän ois ite toivonu näkevänsä ihan jotain uutta ja mullistavaa... ehkä liikaa vaadittu... Uusi busakin oli jo julkaistu viime vuoden puolella ja jo käyty liikkeessä koeistumassa
biggrin.gif

No jaa.

Vähän oli kaverin kans puhetta, että käynti joka toinen vuosi riittäisi, tosin sama keskusteli käytiin varmaan viime vuonnakin...
tounge.gif

Kun näyttelyhallistakaan ei saa ostettua mukaan mitään heräteostoksia, vähenee into vielä lisää.

Torstaina oli kyllä kivasti tilaa liikuskella.

Hyvät fiilikset siellä tuli! Olin liikkeellä torstaina ja sunnuntaina. Kummallakin kerralla väljyyttä riitti ja kaikkia kiinnostavia mopoja pääsi koeistumaan ilman kummempia jonottamisia. Varsinkin torstai on hyvä ajankohta kaikenlaisten välttämättömyyshankintojen tekemiseen.

No jaa...

Tulihan siellä käytyä, mutta että kannattiko... njaa jäi hieman paha mieli, kun ei rahnat riitä uuden pyörän hankkimiseen
4_14_6.gif

Back