• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mp näyttely -08

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mopoko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mp näyttely -08 - Kannattiko käydä

• Kyllä

Ääniä: 0 0,0%
  • Ei

• No jaa

• Ääniä yhteensä
    0
V.....aa kun itse en päässyt !
mad.gif

Oli siellä ainakin muutamilla kävelevillä lippalakkifinneillä kivaa, kun kerrankin näkivät tissejä livenä.
thumbs-up.gif
No, onhan ne kivoja.

Saappaat ja huppari tuli hommattua, paljon oli porukkaa, ihan ok.

Onnistunut tapahtuma jälleen kerran
smile_org.gif

Paljon mukavia uutuuksia pyörä markkinoilla
sport05.gif

Kyllä kannatti käydä
smile_org.gif

Ihan asiallista, lauantai vältettiin jo ennakolta ja perjantaina massaa poukkoili vielä suht siedettävästi. Kaikki kiinnostavat mallit tuli nähtyä ja koeistuttua. Mukaan tarttui myös joitakin ok varusteita.

Mutta täähän on äänestys. Ilmanmuuta kannatti käydä katsomassa HP2 Sport. Oli se hieno.
thumbs-up.gif

Mp näyttely -08, Kannattiko käydä
Lukee tuossa otsikossa, mutta kysymysmerkki puuttuu. Kai sen nyt silti voi kysymykseksi tulkita.
wink.gif

Tulihan sitä taas käytyä pyöriä kattelemassa. Valitettavasti on vaan tuo varallisuus puoli niin heikossa kunnossa, että täytyi vaan hankkia korjaus opas nykyiseen mopoon.

Juu, ja kiva oli katella niitä messutyttöjäkin. Oikein kauniisti jaksoivat hymyillä ainakin perjantaina.

Aina kannattaa, mutta liikaa ihmisiä lauantaina. Harmittaa nuo iänikuiset örveltäjät. Kännääminen kuuluu muualle, messuille mennään katsomaan jotain, kuka mitäkin, ja tutumaan uutuustuotteisiin so. tässä tapauksessa moottoripyöriin ja mp-varusteisiin.

... kun kerrankin näkivät tissejä livenä.
Mä en nähny kuin vähän yläreunoja ..  
bawling.gif
..
Taaaaaaas ne pimut peittivät näkyvyyttä mopoihin! Törkeeeetä!
crazy.gif
Täyty pyytää tyttöjä sivuun että pääsi päälle.  
sad_orig.gif
Parempia muijia löytää hesan yökerhoista ja ei tarvitse sen homman pelkkään katselemiseen jäädä. Pyörät ovat parhaimmilaan kun itse pääsee kylmätyypeille/ajamaan ja muijat näyttää parhailta mun päällä.

Kannatti käydä, perjantaina ei ollut edes mieletöntä tunkua, krääsämyyjiä olis voinu olla vähemmän, no pakko-ostoahan ei onneks ollu.

Back