Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole mopoa varannut mutta eiköhän sieltä aina joku löydy. Otetaan yhteyksiä niin jos saadaan samoille päiville mopotOletko jo varannu pyörän? Minäs päivänä ajattelit ottaa sen, jos vaikka käydään kimpassa vähän kurvailee... =)Samoilla kulmilla 29.1-> puolitoista viikkoa. Pari päivää niistäMorris66, kerropa kokemuksia? Ollaan mamman kanssa lähdössä 28.1.2011 puerto de las americasiin ja otin vuokralle canarymotosta erkin. Toimiko palvelu hyvin ja minkälaisia vakuuksia ne otti siitä pyörästä?![]()
sanoi:Beesataas aihetta. Kokemuksia Lanzarotelta Puerto del Carmenista. Löytyykö hyviä vuokraamoja/reittejä?![]()
Pitää vissiin kk päästä käydä samas mestas vuokraamas.Vuosi sitten olin Gran Canarialla ja voin kyllä myös suositella! Saaren keskiosissa tiet on hyväpintaisia ja suoraa tietä ei kyllä löydä. Itse vuokrasin pikku bemun täältä:
http://www.motorent.eu/en/index_web.php?action=1&path=56
Jos ei vuokraa vähintään 5 päiväksi niin kannattaa mennä heti loman alussa vuokraamoon ja hyvinhän tuo silloinkin järjestyi. 500 euron pantti tuntui kyllä itsestänikin suurelta vaikka vuokrapaperissa oli maininta täyskaskosta. Voi olla että vuokraamo säästää pitämällä omavastuun korkeana.
Viikonloppuisin ja varsinkin sunnuntaisin kannattaa välttää Las Palmasin ympäristöä kun kaikki kaupunkilaiset suunnistavat vuorille, ruuhkat voivat olla melkoiset kapeilla teillä. Vuorilla yllätti se, miten vähän arkipäivinä oli liikennettä, monesti sai ajella ihan yksin. Toinen yllätys on varmaan monelle se, että kun Inglesissä on +27 C niin vuorilla on +10 C ja sataa vettä joten lämmintä kannattaa varata takaboxiin.
Todella hyvä paikka katkaista talvi ja tallikausi (ja olikos siellä Kanarialla jotain muutakin??)![]()
Spark
http://www.motostivolirent.net/indexEN.htmlKatos täällähän on porukka ollut kirjoittelemassa mun 5v sitten avaamassa ketjussa hienoa. Itsellä meni viime vuonna reissu gran kanarialle ilman pyöräilyä osin edellisen reissun huonojen kokemusten takia mutta nyt taas olis tarkoitus keväällä käydä eli tuo vuokraamotilanne kiinnostaa.. Näyttää moto4rent tarjoavan edelleen samoja pyöriä mutta jos joku on löytänyt jonkun muun vuokraamon josta saa jotain viragoa parempaa tieto olisi tervetullutta.