Mitenkäs se varustepuoli oli? Esimerkiksi kypärä saattaa olla sellainen että vasta reilumman ajon jälkeen alkaa tuntumaan. Mulla kävi niin, että olisko ollut jotain puolituntia kun ehkä hiukan jotenkin puolihuomaamattomasti mietin että joooh… Sitten seuraavan puolen tunnin jälkeen mietin vähän ärsyyntyneenäkin, että mistäköhän nyt tällaista lievää päänsärkyäki nyt tähän väliin pukkaa… Sitten meni jotain vartti ja tietyllä tapaa kirkastu se tunne, että jumalauta nyt särkee niin paljon että prioriteetti numero yks on saada pyörä turvallisesti pysäytettyä ja toiseksi ajettua johonkin missä saan ihmeteltyä että mikä nyt!!!
Sitten kun parkkiksela kiskoin kypärää pois ja katsoin itseäni peilistä, huomasin että otsassa oli ihan tummanpunainen kolmionmallien jälki. Ja koska en usko että ufot mua olis kuitenkaan siepanneet, niin kypärään vilkaisemalla näky että se ohut otsapehmuste oli mennyt kaksinkerroin siinä! Kyllä helppas ajoa! Mutta pointti siis siinä, että esim. vuokrafirman kypärä ei välttämättä ole se sopivin itse kunkin kallonmuotoihin ja se voi sitten kanssa vaikuttaa ajomukavuuteen hiukan piilevästi vasta tuntien päästä.
Sitten kun parkkiksela kiskoin kypärää pois ja katsoin itseäni peilistä, huomasin että otsassa oli ihan tummanpunainen kolmionmallien jälki. Ja koska en usko että ufot mua olis kuitenkaan siepanneet, niin kypärään vilkaisemalla näky että se ohut otsapehmuste oli mennyt kaksinkerroin siinä! Kyllä helppas ajoa! Mutta pointti siis siinä, että esim. vuokrafirman kypärä ei välttämättä ole se sopivin itse kunkin kallonmuotoihin ja se voi sitten kanssa vaikuttaa ajomukavuuteen hiukan piilevästi vasta tuntien päästä.
Kohta se ajelee folioon käärityssä kypäräkostyymissä..