Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Junnaamista se on pakulla, mutta on se mielekkäämpää kuin kärryllä. Itse hain toissa viikon perjantaina kärryn kanssa ja oli se tuskaa ajaa saman päivän aikana Ouluun ja takaisin kotiin Vihtiin. Hevin en tekis töista kertaa jollei pakko olis. Vuokrakärry oli ihan jees ja hintakin oli sopiva, mutta vetoautoon kannattaa sitten satsata. Itse olin 1.6:sella Xsara Picassolla jossa ei vääntöä riittänyt tarpeeksi Jyväskylän tietämissä olevissa mäissä. Isommalla autolla olis varmaan mennyt paremmin ja samalla polttoainemäärälläkin, mutta kun se tuli myytyä just 4 päivää aikaisemmin pois.Helvetillinen junnaaminen pakulla muuta ota mukaan kakkoskuski, kyllä se sillä menee ja jos ruttaantuu niin omapahan on syy, ei tarvi miettiä entäs jos.....![]()
Niin minäkin omani hain Joensuusta, matkaa tosin ei ollut kun vajaat 150 km suuntaansa.
No miten tuo sitte käytännössä tapahtu eli tuliko rekka auto hakeen myyjän pihalta?Itsellä piti saada pyörä Hki-Kuusamo. Kiitolinja kuljetti halvemmalla, helpommalla, nopeammin kuin että olisi itse hakenut.
Muistaakseni jotain 150€
Täytyy tietenkin olla jonkun lastaamassa/sitomassa.
edit: Hesan pään toimisto olisi veloittanut 450€ ja saman firman kuusamon konttori tuon 150€ - joten kannattaa kilpailuttaa ja kysellä...
Ilmeisesti ajelet sitten vakio vaimentajilla pyörälläsikin.Pakettiautolla se käy helpoimmin. Sillä tavoin hain omanikin viime talvena. Otin kaverin Transitin lainaksi. Matkaa oli reilu 300km suuntaansa. Olis kyllä pitäny ottaa Radio-Peltorit mukaan. Pakujen meteli on omaa luokkaansa![]()