• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP-Messut 2016, .ORG! goes After Show eli jatkot?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Osallistumiseni jatkoille

• Olen mukana, tietysti!

Ääniä: 34 33,3%
  • Kiinnostaa mutta en uskalla luvata.

Ääniä: 45 44,1%
  • Enpä taida...

Ääniä: 23 22,5%

• Ääniä yhteensä
    102
  • Äänestys suljettu .
Voiski pitkäst aikaa tulla vähä örkkeilee :)

Mä tuun jos onnistun eksyttää mopokuumeisen tyttären messuille. Tai voihan sille sanoo et odota Derbi osastolla ja päräyttää taxilla Dublineriin:grin:

Bolt sanoi:
Mä tuun jos onnistun eksyttää mopokuumeisen tyttären messuille. Tai voihan sille sanoo et odota Derbi osastolla ja päräyttää taxilla Dublineriin:grin:

Älä sentäs, sieltä tyttö päätyy ties minne hunningolle missä on kaameammat kemut, messut kun menee kumminkin kiinni jo kuudelta ja Dublinerin jatkelut alkaa näemmä seiskalta..

ps. saako jatkot alkamaan jo kuudelta?
Päivämäärä: 06.02.2016
Kellonaika: 19:00

Bolt sanoi:

Karkov varmaan pitää sille seuraa messuilla, niin pääset keskittymään olennaiseen :p

Näillä näkymin messut jää väliin ja panostan perinteisesti jatkoille!

Pitkiss sanoi:
Tottakai se jatkoille pääsee, jos vaan muistaa ottaa henkkarit mukaan :D

Just ja just, kalkkikset (ei Pitkiss) kun ootte vaan katteellisia kun 30v näyttää 25v ja 40v:nä näytän varmaan vielä 28:lta.

Jonezista en tiedä tosin pääseekö se jatkoille asti, porukan nuorin niin saattaa olla ettei riitä ikä Dublineriin. :grin:

Karkov sanoi:
Jonezista en tiedä tosin pääseekö se jatkoille asti, porukan nuorin niin saattaa olla ettei riitä ikä Dublineriin. :grin:

Feikkipeiffit :thumbup:

Back