Tuskin.sanoi:Photoshop
Mahdollista toki, mutta pirun työlästä kun kuviakin on aika monta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuskin.sanoi:Photoshop
Kyllä siellä oli esittelyssä, voimakaskin vielä kun hayabusaa nostelivat sillä.. :>Minua kiinnostaisi nostettava huoltopöytä, mahtoiko kukaan panna merkille oliko niitä näytillä?
Ei tuollainen pikainen rajaaminen nyt ihan niin työlästä ole jos vähänkin uudempi 'shoppi on käytössä.Tuskin.sanoi:Photoshop
Nimenomaan! Ne keskenkasvuiset ovat yleensä peittämässä näkyvyyttä mopoihin!Parempi vaan että niitä akkoja on vähemmän istumassa niiden pyörien päällä niin voi itsekkin päästä kokeileen...
hienoja kuvia. olit toistaiseksi ainoa jolta olen bongannut W800 kuvan jopa kaksi. siitä näkisi mielellään eri kulmista enemmänkin kuvia.Timing is everything.Varsin mukavan näköiset messut. Väljän tuntuista, voisi kuvitella, että huomennakaan ei tunnu yhtä ruuhkaiselta kuin joinain vuosina on lauantaisin tuntunut. Valitettavaa mielestäni on vain se, että mallityttöjen määrä näyttää vähentyneen...
Kuvia aiheesta.
Huomenna messuille![]()
Siksipä olenkin jättänyt Helsingin messut väliin , ja käynyt jo pari kertaa Milanossa Eicmassa, siellä on kunnon messut.Jotenkin oli vähän kuivakan oloiset messut, mutta tulipahan käytyä. Muutamat kuvatukset messuilta: -kliks-
http://www.ikh.fi/~ikh....009.pdfOliko maksavien kävijöiden määrästä tietoa? Kyllä noita ilmaislipulla kulkevia renkaanpotkijoita aina riittää tungokseen asti näin laman loppujaksollakin. Arvelivat kuitenkin MP-kaupan vilkastuvan lähiaikoina.No ei olis ei, mutta ku joka puolelta sataa kutsuja ja näytteilleasettajakortteja ni ei kehtaa olla poiskaan.No ei olis tarvinnu olla paikanpäällä laskemassa. Oltashan me voitu odottaa virallista ilmoitusta järjestäjältä kävijämääristä.Avauspäivän eli torstain virallinen kävijämäärä: 4720 kun se oli 2009 vuonna 4700. Eli oikaisin omaa tilastoani tämän ketjun alkupäästä.
Toisaalta nyt sun odotus palkittiin koska toi on virallinen luku.
Eli sun messut on nyt pulkassa.
Minua kiinnostaisi nostettava huoltopöytä, mahtoiko kukaan panna merkille oliko niitä näytillä?
Joo, osaan kuvista on käytetty photoshoppia ihan vaan sen takia, että kohteen saa paremmin esiin eikä taustalla olevan ihmiset näy liikaa. Kohteen rajaus --> select inverse --> feather --> lens blur ja näillä onnistuu kohtuu vaivattomasti tuo irroitus.Tuskin.sanoi:Photoshop
Millasella putkella noi kuvat on otettu? (esim. Diavel kuvat)
En ole ihan uuno kameran kanssa, mutta miten hitossa olet saanu noin hienosti pyörät "irti taustasta" ja pysymään kuitenkin terävänä?
Vastaavat aukko ja polttoväli ei tuota mun vehkeillä mitään noihin edes etäisesti verrattavaa lopputulosta. Vai onko tässä nyt just sitte se FX:n ja DX:n pieni ero...![]()
sanoi:Näyttää nettikauppa tehneen joidenkin tuotteiden hinnalle gutaa, vaikkapa Arai RX-7GP 895,- -> 595,-.
Olen samaa mieltä.Lupasin itselleni että en enää ikinä osu tuonne lauantaina. Torstaita taidan ensi vuonna kokeilla.