Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkoitatkohan hainevää eli tuota kilkettä, joka estää erinäisten asioiden syönnin ketjuilta ja rattaalta - siis esim sormien. Mitä mustaan tankinpäällykseen tulee, niin luulen, että syy 'valkenee' pyörän päällä istuessa.Tuo vakoinen VFR nois kuvissa..mikähän systeemi siinä on ketjuissa takarattaan etupuolella ??
Minkähän takia on on sotkettu mustaa tohon tankin yläosaan.Ihanku ois avoastia tankkina.
Ducatin streetfighter oli itse asiassa yks positiivisimmista ylläreistä - alkaa olla jo vähän sinne päin. Pienihän se on kuin brutalekin, mutta pienille pienet mopot vai miten se meniDucatin faitteri oli ihan yhtä kamala kuin kuvien perusteella.
Kotari kyllä näytti mun makuun messujen hienoimman uuden mallin. Supermoto 990R on ihmeellinen suoritus; Melko vähäisin muutoksin kaikkein rumimmasta isosta supermotardista tehtiinkin kaikkein hienoin.
![]()
joku sellainen täytyy olla..hetken ajattelin et oisko joku tehdas pro-oiler.Tarkoitatkohan hainevää eli tuota kilkettä, joka estää erinäisten asioiden syönnin ketjuilta ja rattaalta - siis esim sormien. Mitä mustaan tankinpäällykseen tulee, niin luulen, että syy 'valkenee' pyörän päällä istuessa.Tuo vakoinen VFR nois kuvissa..mikähän systeemi siinä on ketjuissa takarattaan etupuolella ??
Minkähän takia on on sotkettu mustaa tohon tankin yläosaan.Ihanku ois avoastia tankkina.
Missäs hän nykyään on hommissa, kun R.M. Heinolta rulee reply, että ei ole enää meillä töissä?Toinen on mennyt ja toinenkin on jo hyvää vauhtia menossa.
Kysymys: Eikö Jari ole jo turhankin fanaattinen buimurin myyjä?![]()
TK-Biketeamissa nykyään.Missäs hän nykyään on hommissa, kun R.M. Heinolta rulee reply, että ei ole enää meillä töissä?Toinen on mennyt ja toinenkin on jo hyvää vauhtia menossa.
Kysymys: Eikö Jari ole jo turhankin fanaattinen buimurin myyjä?![]()
Nätti tyttö ihan luonnossakinKyllä, kestosuosikkini - Jenni NielikäinenAprilia tyttö kaikkein söötein (en jaksanut vielä katsoa pärriä)
Niin samanlaista kuin meidän poitsun kanssa. Suu kävi koko matkan (45km) messuilta kotiin. Pikkukuvassa näyttää siltä että pystyssä on joku muu kuin peukku. Ihan kuin ois heti opittu mopoilun "kapinallisuus"...Laitan tähän muutaman omani...Villen suuri toive ja haaveKotimatka oli yhtä puheen pöpötystä....![]()
...
Muilla oli paljon paremmin onnistuneet prätkien kuvat, joten niitä ihastellen...
Meillä matkaa oli vaatimattomat 110 kmNiin samanlaista kuin meidän poitsun kanssa. Suu kävi koko matkan (45km) messuilta kotiin. Pikkukuvassa näyttää siltä että pystyssä on joku muu kuin peukku. Ihan kuin ois heti opittu mopoilun "kapinallisuus"...Laitan tähän muutaman omani...Villen suuri toive ja haaveKotimatka oli yhtä puheen pöpötystä....![]()
...
Muilla oli paljon paremmin onnistuneet prätkien kuvat, joten niitä ihastellen...
![]()