• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP messujen tarjonta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
"Tavara"tarjontaa on turhan paljon, kenellehän se on oikein osoitettu? Nuorille kokemattomille kolleilleko vai jo kaiken kivan unohtaneille senii... senioreille. Eiks seksimessut oo erikseen?

Lauantaina jos menet niin järjestä itsesi tontille heti aamulla ysiltä. Viime vuonna sai lähes puolille päivin suht' vapaasti ottaa kylmätyyppejä ja sovittaa varusteita. Mutta puolen päivän jälkeen muuttuu fiilikset helposti vähän
veryangry.gif
. Ja omalla autolla ei kannata tulla kuin aamulla. Tai sitten on syytä varata runsaasti hyvää evästä autoon - saa nimittäin jonottaa aina Mannerheimintieltä/Hämeenlinnan väylältä lähtien.

Juu, itsekkin olen siellä tikkana klo 0900 kone saapuu joskus seiskan aikaan hesaan ja siit sit laukku hotellille ja messuille, ei tartte koko päivää sitten jonottaa

Pikku vinkki autolla tulijoille: jättäkää kottero jonnekin Martinlaakso-Myyrmäki säteelle ja menkää junalla loput. Paljon nopeammin perillä, hermot kunnossa! Näin olen itse tehnyt ja toimii
buttrock.gif

"Tavara"tarjontaa on turhan paljon, kenellehän se on oikein osoitettu? Nuorille kokemattomille kolleilleko vai jo kaiken kivan unohtaneille senii... senioreille. Eiks seksimessut oo erikseen?
Kauniit naiset ja moottoripyörät kuuluvat yhteen! Ei sitä "tavaraa" kai siellä väkisin kenenkään naamaan lykätä. Ei ainakaan minulle ole... Vielä!  
tounge.gif

Ei sitä "tavaraa" kai siellä väkisin kenenkään naamaan lykätä. Ei ainakaan minulle ole... Vielä!
tounge.gif
Aijaa?
sad_orig.gif
En mä sitten taida lähteä.
No eikait... kyllä sitä pitää nyt piipahtaa, kun en aikaisemmin ole käynyt. Ja suurin syy on varmasti tuo fiiliksen hakeminen, jota aina myös laskettelumessuilta haetaan ennen laskettelukauden alkua.
Taidan ottaa perjantain vapaata töistä ja mennä silloin, kun en tuosta ryysiksestä niin piittaa.

Jaa-a, eikö siellä ole lainkaan messupoikia..? Tarvinnee laittaa kansalaisaloite asiasta joka osastolle, tai ainakin Hondalle...
tounge.gif

Oiskohan jollakulla laittaa muistin virkistämiseksi tähän väliin linkkiä noista vm. 2006 messutyttöjen kuvista. Voisi sitten vertailla tän vuotisiin...

Ite en uskalatanut ottaa kuvia kuin pyöristä, ku oli oma eukko mukana  
tounge.gif
motot.net messutyttökuvia
Ja PÖH! Peittivät näkyvyyttä MOPOIHIN!  
baaa.gif
Varmasti on mopot myös aika naarmuisia, kun näppylät ja näpykät jatkuvasti maalipintaa hinkkaa...
inlove.gif

Lauantai on aina murhaa, oli messut mitkä tahansa. pitää sinne kuitenkin ängetä, saa pahimman pyörä himotuksen viilenemään, tai kuumenemaan entisestään ja ajokamatki pitäis hommata, jos vaikka messu alella sais.

Back